עולם האלומיניום

דלת אלומיניום למרפסת

דלת אלומיניום למרפסתדלתות אלומיניום הן דלתות איכותיות שעמידות לשנים רבות ולא מצריכות תחזוקה שוטפת מיוחדת. הן מגיעות בשלל עיצובים שונים ומשדרות מראה יוקרתי ואלגנטי. אז מה ההיתרונות של דלתות אלומיניום למרפסות. 

דלת אלומיניום למרפסת- מה זה

דלת אלומיניום היא דלת העשויה אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם איכותי המאפשר ליצור דלתות איכותיות, עמידות שאינן מחלידות ומחזיקות מעמד לשנים רבות. לדלת אלומיניום למרפסת ניתן לשלב גם זכוכית, כך שניתן לראות דרכה ולתת לאור השמש להיכנס לבית במידה ובוחרים בכך. 

דלת אלומיניום למרפסת- יתרונות 

דלת אלומיניום למרפסת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות, ויש לכך מספר סיבות- 

דלת אלומיניום למרפסת- סוגי זכוכיות

במידה ואתם רוצים לבחור בדלת אלומיניום המשלבת זכוכית, מומלץ להכיר את סוגי הזכוכיות השונים- 

דלת אלומיניום למרפסת- מחיר

המחיר של דלת אלומיניום למרפסת הוא לא קבוע והוא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל הדלת, סוג הפרופיל, סוג פתיחת הדלת, כמות הפרזול, כמות החלוקות, האם אתם בוחרים לשלב חומרי גלם נוספים (זכוכית, מתכת או עץ) ועוד. לדוגמא, דלת בלגית תהיה יקרה יותר מדלת סטנדרטית שונה. כמו כן, ככל שתבחרו לחלק אותה ליותר חלוקות כך גם המחיר יעלה. 

אחד הפרמטרים הנוספים שישפיעו על המחיר של דלתות האלומיניום הוא האם מדובר בדלת פנים או בדלת ויטרינה. דלת פנים תתומחר לפי יחידה ואילו דלת ויטרינה תתומחר לפי מ"ר. 

ריכזנו לכם ממוצעי מחירים עבור הסוגים השונים- 

דלתות למרפסת

בחירה נכונה של חלונות אלומיניום לבית היא בחירה חשובה שיש להשקיע בה זמן רב ותוכלו לקרוא עליה במאמרים רבים שפרסמנו פה באתר. אבל בחירה של דלתות למרפסת היא כבר עסק חשוב הרבה יותר. הסיבה לכך היא, שבחירה נכונה ואיכותית של הדלת ממנה יוצאים למרפסת לא משמשת רק לפונקציה הבסיסית של יציאה וכניסה אלא מסייעת גם בהיבטים של  נוחות, עיצוב, איכות חיים, יצירת אווירה, תחושת בטחון וכן היא משמשת כחלק בעל משקל נכבד בנושא הבידוד, בין אם הבידוד התרמי ובין אם הבידוד מפני רעשים מבחוץ.

אתם בהחלט יכולים לרכוש דלתות למרפסת מחברת החלונות או קבלני האלומיניום איתם ביצעתם את כל עבודות האלומיניום בבית. לפעמים זה אפילו מומלץ. אבל תבחרו את החברה אשר תבחרו, עליכם אומנם להקפיד למצוא מחירים נוחים (לא זולים מידי. הזהרו מנוכלויות) אבל בעיקר לחפש אחר אנשים מומחים ומקצועיים בתחום דלתות למרפסת וביחוד כאלו שמעניקים לכם אחריות על המוצר ועל העבודה. על הדלת החדשה שלכם למרפס להיות לא רק יפה ומעוצבת וכזו שתתאים נפלא לשאר האלמנטים בתוך הבית, אלא עליה להיות חזקה ואיכותית- כך שתוכלו ליהנות ממנה למשך עשרות בשנים. 

זכרו, בניגוד לדלתות הפנים בבית, דלתות למרפסת נפתחות ונסגרות בתדירות גבוהה. בנקודה זו הם יותר דומים לדלת הכניסה הראשית. לכן אין להסתכל רק על העיצוב, שחשוב כשלעצמו, אלא גם על איכות הפרופילים מהאלומיניום, טיב הזכוכית, איכות המסילות, למניעת תקלות ותקיעות והוצאות רבות על תחזוקה ולא פחות על הביטחון שהיא מספקת לכם ולמשפחתכם.

התאמת דלתות למרפסת

לא כל דלת מתאימה ליציאה למרפסת. אתם ודאי זוכרים מימי ילדותכם את דלתות העץ הכבדות שאם הזמן הלכו ונתקעו והיה צריך לבלות בחדר כושר שבועות כדי להזיז אותם. למזלנו, הימים הללו חלפו וכעת רוב האנשים עושים שימוש בדלתות למרפסת עשויות אלומיניום. האלומיניום הוא חומר לא יקר אבל כזה שמצד אחד קל משקל – דבר ההופך אותו לנוח לתפעול, גמיש לעיצוב ובעיקר חזק- כך שמובטחים שנים רבות של עמידות באיכות גבוהה. 

לאלומיניום כחומר גלם, גם יתרון נוסף בהיותו עמיד בפני נזקי ופגעי מזג האוויר. הוא עמיד היטב בפני לחות ומשקעים שונים ומנגד גם מול טמפרטורות גבוהות מאוד.  יתרה מכך, האלומיניום הוא חומר שיכול לבודד בצורה גבוהה טמפרטורה, כך שהוא יכול לשמור על בית קריר במהלך הקיץ ואילו בחורף, למנוע מן הקור לחדור פנימה. יתרון ביודי נוסף שלו (בשילוב עם זכוכית איכותית) הוא סביב נושא האקוסטיקה. עבודה איכותית ולא פחות התקנה איכותית, יפחיתו בצורה ניכרת את אפשרות חדירת רעשים מן הרחוב אל תוך הבית והפרת השקט והשלווה.

ומה על העיצוב?

דלתות אלומיניום למרפסת העשויות אלומיניום אידיאליות גם מבחינה עיצובית. אלומיניום הוא חומר שנחשב לנוח לעיצוב וניתן להפיק מסוגי הפרופילים השונים, בצבעים השונים, עיצובים מרהיבים. העובדה שהפרופילים חזקים כל כך, מאפשרים להם לשאת על גבם זכוכיות גדולות וכבדות ולכן הוא מצוין למפתחים גדולים כמו היציאות אל המרפסת. זכוכית מחוסמת היא זכוכית כבדה אבל היא נינת להרכבה בקלות על דלת אלומיניום. כתוצאה מכך, ניתן ליצור חזיתות עם זכוכית גדולה שלא רק מקנות מראה מודרני, נקי ומרהיב אלא גם מכניסות הרבה אור שמש הביתה.

לא זו בלבד אלא שכעת ניתן לחזות דרך דלתות המרפסת בנוף שבחוץ. להיות בבית ולהרגיש בחוץ. ככל שהזכוכית תהיה גם היא איכותית יותר, כמובן שהיא תבודד טוב יותר את רעשי החוץ ותעזור לנו להשיג את הטמפרטורות שרצויות עבורנו. . 

Exit mobile version