עולם האלומיניום

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר

מעקה אלומיניום למרפסת מחירמעקה אלומיניום למרפסת נחשב למעקה יפה המשתלב עם עיצוב הבית ובנוסף לכך הוא נחשב לבטיחותי ואיכותי במיוחד. מסיבות אלה, הבחירה במעקה אלומיניום למרפסת הפכה לבחירה הנפוצה ביותר. מה זה מעקה אלומיניום למרפסת וכמה הוא עולה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– מה זה?

מעקה אלומיניום הוא למעשה מסגרת אלומיניום שמחזיקה לוחות זכוכית. האלומיניום נחשב לחומר איכותי ועמיד, שמאפשר ליצור מעקות עמידים, חזקים שאינם מחלידים. בזכות הזכוכית, המעקה אינו מסתיר את הנוף ומאפשר לנו ליהנות הן מבטיחות והן מעיצוב יפהפה. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– באיזה סוג זכוכית נשתמש?

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– התקנה

על מנת להתקין מעקה אלומיניום למרפסת, יש לעקוב אחר מספר שלבים. השלב הראשון הוא ביצוע מדידות למעקה. קבלן האלומיניום יבצע את המדידות ובמהלך במהלך המדידות גם יקים את התשתיות להתקנת המעקה. הקמת התשתיות כוללת קידוח בשיש המקיף את המרפסת והתקנה של עמודי מתכת. במידה והמרפסת מוקפת בבטון ולא בשיש, קבלן האלומיניום יוסיף יציקת בטון מעבר לקידוח על מנת לחזק את העמודים. 

השלב הבא, הוא להרכיב את הזכוכית לפרופיל האלומיניום המתאים. השלב האחרון הוא כמובן שלב ההתקנה. בדרך כלל ההתקנה עצמה לוקחת בין יום ליומיים, בהתאם לגודל המעקה והמרפסת שלכם. 

שימו לב שמעקות אלומיניום המותקנים במרפסת חייבים לעמוד במספר תקני בטיחות.

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– יתרונות

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– אז כמה זה עולה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו כיוון שהמחיר הסופי מושפע ממספר גורמים שונים ביניהם סוג הזכוכית, עובי הזכוכית, האם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד, מורכבות ההתקנה ועוד. 

שימו לב, שככל שהעבודה תהיה גדולה יותר, כך יש סיכוי שתקבלו מחירים זולים יותר מהקבלן. עם זאת, במקרים כאלה בדרך כלל יהיה עליכם לשלם יותר על החומרים עצמם. כלומר, במידה והקבלן מתקין מעקות עבור כל הבניין, מחיר ההתקנה יירד באופן משמעותי אך יהיה שימוש ביותר חומרים כך שהמחיר של החומרים יעלה.  

המחיר הממוצע להתקנת מעקה אלומיניום ינוע בין 600 שקלים לבין 1,00 שקלים למ"ר. אך, במקרים של הזמנות גדולות יכול לרדת אפילו ל-500 שקלים למ"ר.

Exit mobile version