Site icon עולם האלומיניום

סורגים לבית – כל המידע הרלוונטי

סורגים לבית הם בעלי שני תפקידים עיקריים: התפקיד הראשון הוא לשמור על הילדים בתוך הבית ולמנוע מהם סכנה, התפקיד השני הוא להבטיח כי הפורצים ישארו מחוץ לבית. למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב זאת, לא כל סורג מתאים לשמירה על הילדים ולהגנה נגד פריצות. 

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע לסורגים המתאימים ביותר לשמירה על ילדים, בנוגע לסורגים המתאימים ביותר להגנה נגד פריצות ועוד מידע נוסף. 

 

סורגים המתאימים לבית

ישנם שלושה סוגי סורגים עיקריים בהם מרבית האוכלוסייה הישראלית משתמשת בביתם. שלושת סוגי הסורגים הללו הם:

 

אילו סורגים הכי מתאימים לשמירה על ילדים?

בהתאם לחוק במדינת ישראל הרווח בין סורג לסורג לא יכול להיות גדול יותר מעשרה סנטימטרים, כמו כן עוביו של הסורג צריך להיות עשרה מילימטר והוא צריך להחזיק מעמד בעומס של 69 קילוגרמים. 

הסורג אשר נחשב לסורג הבטוח ביותר הוא הסורג הישר, זאת מאחר ובשונה מסורג הבטן, ילדים אינם יכולים לשבת על הסורג, לגרום לעומס על סורג ולסכן את עצמם. 

ללא קשר לסוג הסורג שאתם בוחרים, חשוב מאוד להתייחס בתשומת לב מלאה לשני נושאים עיקריים: האם מדובר בסורג מלא או חלול, האם הסורג הוא מגולוון או שלא. 

סורגים חלולים יכולים לפתח חלודה בחלקם הפנימי, מים יכולים לחלחל לתוך הסורג ולגרום להיווצרות ריקבון.

כאשר מבצעים למתכת תהליך גלוון היא הופכת להיות עמידה נגד קורוזיה, כך נמנעת האפשרות להיווצרות חלודה. 

 

אילו סורגים הכי מתאימים להגנה נגד פריצות?

העובי של סורגים שמטרתם היא למנוע פריצות צריכים להיות בעובי של 12 מילימטר לפחות. אנו ממליצים לכם לבצע התקנה של סורג העשוי ברזל מלא ולא סורג חלול, זאת מאחר והרבה יותר קשה לחתוך סורג מלא.  

Exit mobile version