עולם האלומיניום

פרגולות אלומיניום בגבעת עדה

פרגולות אלומיניום בגבעת עדהפרגולה היא אחד הדברים ההכרחיים בגינות או מרפסות. במיוחד בישראל. רוב ימי השנה יש שמש חזקה ועל מנת לשבת בחוץ בכיף צריך שתהיה פרגולה שתאפשר גם מקום מוצל ונעים. כך גם בחורף למעשה, בימי הגשם ניתן לשבת מתחת לפרגולה וליהנות מהאוויר הצונן הקריר והמרענן בלי להירטב. פרגולות ניתנות לבנייה ממגוון רחב של חומרי גלם שונים כאשר בשנים האחרונות, אחד מחומרי הגלם המבוקשים לפרגולות הוא אלומיניום. לאלומיניום יש יתרונות רבים בתור חומר גלם לפרגולות. על פרגולות אלומיניום ועל היתרונות שלהן נרחיב במאמר הבא. 

 

פרגולות אלומיניום בגבעת עדה- מה זה?

קודם כל נבין מה זה בכלל פרגולה. המילה פרגולה מגיע מלטינית והיא אומרת סככת גפנים מוצלת. פרגולה היא למעשה מבנה בעל תקרה בלבד, ללא קירות המהווה למעשה משטח הצללה מישורי. חומר הגלם הנפוץ ביותר בארץ ובעולם לבניית פרגולות הוא העץ. אך כפי שציינו קודם, בשנים האחרונות האלומיניום נכנס לשוק הפרגולות והפך למבוקש מאוד.

פרגולות אלומיניום הן פרגולות העשויות מאלומיניום לחלוטין. האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הוא בעל יתרונות רבים, עליהם נרחיב בהמשך והוא מאפשר ליצור פרגולות נוחות לעבודה, בטיחותיות, בשלל עיצובים ייחודיים ובמחירים נוחים. פרגולות אלומיניום יהיו בדרך כלל כסופות או אפורות, אך יש לקחת בחשבון כי ניתן לעצב אותן במגוון צבעים וצורות לפי טעמכם האישי ללא הגבלה. 

פרגולות אלומיניום בגבעת עדה- יתרונות

כפי שציינו קודם, פרגולות אלומיניום עשויות לחלוטין מחומר הגלם אלומיניום. לאלומיניום יתרונות רבים בשימוש עבור פרגולות- 

 

פרגולות אלומיניום בגבעת עדה- סוגים

פרגולות אלומיניום מגיעות בשני סוגים עיקריים- 

שני סוגי הפרגולות יכולים להגיע עם מנגנון חשמלי. פרגולות חשמליות מתכוונות לפתיחה או סגירה מלאה או חלקית על ידי מנגנון חשמלי מתאים. בצורה כזו, ניתן לשלוט על כמות האור שנכנסת לפרגולה ועל חדירת רוחות וגשמים. 

פרגולות אלומיניום בגבעת עדה- מחיר

קשה לענות על שאלת המחיר באופן חד משמעי, כיוון שהמחיר הסופי יושפע מגורמים שונים כמו גודל הפרגולה, עלות ההתקנה, האם אתם מעוניינים בפרגולה תלויה או סטנדרטית, מה רמת הגימור של הפרגולה, האם אתם רוצים פרגולה חשמלית ועוד. המחיר של פרגולות אלומיניום לא חשמליות יתחיל ב-500 שקלים למ"ר, לא כולל מע"מ. לעומת זאת, המחיר של פרגולות אלומיניום חשמלית יתחיל ב-950 שקלים למ"ר, לא כולל מע"מ. 

Exit mobile version