Site icon עולם האלומיניום

יתרונות וחסרונות של פרגולה מאלומיניום

PERGULA

Junaid A Yaraa באתר PEXELS

באופן כללי, ישנם יותר יתרונות מאשר חסרונות בפרגולה אשר בנויה מחומר כמו אלומיניום, בעודה נחשבת אחת מפתרונות ההצללה הכי פופולאריים בישראל. בשורות הבאות, נעבור על מידע אשר קשור בנושא זה, כמו גם ניתן כמה דוגמאות של מחירי פרגולות אלומיניום – המשיכו לקרוא.

קודם כל, ראוי לדבר על העמידות

לפני שנפרוס בפניכם את היתרונות השונים של פרגולות אלומיניום, וגם את החסרונות הבודדים שיש באילו, חשוב לציין כי פרגולות אלומיניום נחשבות מאוד חזקות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר, כולל אקלים אשר מאופיין עם קרבה לחוף הים. כל מי שמתגוררים בצמוד לחוף יודעים עד כמה הקורוזיה והחלודה הן בעיות קריטיות. בעת חשיפה ללחות, רוחות חזקות וגשם, אלומיניום אינו מחליד, מתעוות או נרקב, ולכן הוא יכול להחזיק מעמד שנים ללא צורך בתחזוקה אינטנסיבית. לאחר שציינו זאת, נתקדם להרחיב לגבי שאר היתרונות וכן מספר החסרונות שכדאי לקחת בחשבון. אם כבר בנקודה הזאת השתכנעתם, ראו פרגולות אלומיניום באתר פרגוליין ובחרו את איש המקצוע המתאים לפרויקט.

יתרונות נוספים וחסרונות של פרגולות אלומיניום

כאמור, נושא העמידות בדרך כלל עומד בראש סדרי העדיפויות של אנשים אשר מעוניינים להתקין פרגולת אלומיניום. עם זאת, ישנם עוד כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון, כמו למשל:

מלבד היתרונות לעיל, ראוי לציין כי בהיבט של החסרונות, פרגולות אלומיניום עשויות להיות יקרות יותר מפרגולות עץ. כמו כן, האלומיניום לא ממש מאופיין במראה טבעי, כמו למשל עץ, ככה שעבור חלק מהחללים הוא עשוי שלא להתאים. אבל, וזהו אבל חשוב, כדאי לדעת שבימינו ניתן להזמין אלומיניום דמוי עץ, ככה שניתן להתגבר על החיסרון הזה בקלות.

לסיכום, כמה עולה להתקין פרגולת אלומיניום?

מחפשים פרגולת אלומיניום עם מנוע חשמלי? תהיו צפויים לשלם כ-1,400 – 1,900 ₪ למ"ר. רוצים דווקא התקנת פרגולה תלויה מאלומיניום? המחירים הצפויים יהיו כ-1,540 – 2,100 ₪ למ"ר. אם אתם חפצים לשלב בין אלומיניום וזכוכית, בדרך כלל העלויות ינועו בין טווחים ממוצעים של כ-2,400 – 2,800 ₪ למ"ר. עדיין לא בטחים במה לבחור? לא יודעים כמה יעלה הפרויקט הסופי שלכם? המלצה מאיתנו, כדאי לבדוק כעת מחירון פרגולות באתר פרגוליין.

Exit mobile version