עולם האלומיניום

מעקות אלומיניום בבית דגן

מעקות אלומיניום בבית דגןמעקות אלומיניום הפכו למעקות הנפוצים והמבוקשים ביותר, ולא סתם. מעקות האלומיניום הם איכותיים, יפים ובטיחותיים. במאמר הבא נסביר על מעקות אלומיניום, על היתרונות שלהם, ההתקנה שלהם והמחיר שלהם. 

 

מעקות אלומיניום בבית דגן- מה זה?

קודם כל נבין מה זה בכלל מעקות אלומיניום. מעקה אלומיניום הוא למעשה מסגרת אלומיניום שמחזיקה לוחות זכוכית. האלומיניום נחשב לחומר איכותי ועמיד, שמאפשר ליצור מעקות עמידים, חזקים שאינם מחלידים. בזכות הזכוכית, המעקה לא מסתיר את הנוף ומאפשר לנו ליהנות הן מבטיחות והן מעיצוב יפהפה. 

מעקות אלומיניום בבית דגן- יתרונות

 

מעקות אלומיניום בבית דגן- באיזה סוג זכוכית נשתמש?

כפי שהבנו, מעקות אלומיניום הם מסגרות שמחזיקות לוחות זכוכית. אז באיזה סוג זכוכית נשתמש? למעשה יש מספר אפשרויות- 

מעקות אלומיניום בבית דגן- התקנה

על מנת להתקין מעקות אלומיניום, יש לבצע מספר שלבים. השלב הראשון הוא כמובן לבחור את קבלן האלומיניום. לאחר מכן, קבלן האלומיניום שבחרתם יגיע אליכם על מנת לבצע מדידות למעקה. במהלך המדידות שיבצע, קבלן האלומיניום יקים את התשתיות להתקנת המעקה. רוב המרפסות מוקפות בשיש נמוך עליו מתקינים את המעקה. הקמת התשתיות כוללת קידוח בשיש זה והתקנה של עמודי מתכת. במידה והמרפסת מוקפת בבטון ולא בשיש, קבלן האלומיניום יוסיף יציקת בטון מעבר לקידוח על מנת לחזק את העמודים. 

השלב הבא, הוא להרכיב את הזכוכית לפרופיל האלומיניום המתאים. תהליך ההרכבה מתבצע אצל הקבלן במשך כשבועיים. שימו לב שבמידה ובחרתם בחלקים שלא נמצאים אצל הקבלן במלאי (לדוגמא זכוכית מעוטרת) התהליך יתעכב עד שהקבלן יקבל את כל החלקים הנדרשים. 

השלב האחרון הוא כמובן שלב ההתקנה. בדרך כלל ההתקנה עצמה לוקחת בין יום ליומיים, בהתאם לגודל המעקה והמרפסת שלכם. 

שימו לב שמעקות אלומיניום המותקנים במרפסת חייבים לעמוד במספר תקני בטיחות.

 

מעקות אלומיניום בבית דגן- כמה זה עולה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והמחיר הסופי יושפע ממספר גורמים שונים ביניהם סוג הזכוכית, עובי הזכוכית, האם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד, מורכבות ההתקנה ועוד. 

שימו לב, שככל שהעבודה תהיה גדולה יותר, כך יש סיכוי שתקבלו מחירים זולים יותר מהקבלן. עם זאת, במקרים כאלה בדרך כלל יהיה עליכם לשלם יותר על החומרים עצמם. כלומר, במידה והקבלן מתקין מעקות עבור כל הבניין, מחיר ההתקנה יירד באופן משמעותי אך מחיר החומרים יעלה.  

המחיר הממוצע להתקנת מעקה אלומיניום ינוע בין 600 שקלים לבין 1,00 שקלים למ"ר. אך, במקרים של הזמנות גדולות יכול לרדת אפילו ל-500 שקלים למ"ר.

Exit mobile version