עולם האלומיניום

תריס אלומיניום מוקצף

תריס אלומיניום מוקצף

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. השימוש בו בעולם התריסים, החלונות והדלתות הולך וגובר וכיום משתמשים בו בתדירות גבוהה מאוד. מה זה תריס אלומיניום מוקצף? אילו מנגנוני הפעלה יש לו? מה היתרונות של אלומיניום כחומר גלם לייצור תריסים? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה תריס אלומיניום מוקצף?

תריס אלומיניום מוקצף הוא תריס גלילה שמגיע במנגנון הפעלה ידני או חשמלי וניתן לשילוב עם סוגים שונים של ארגזי תריס, כולל ארגזי תריס סמויים. 

תריס זה מיוצר מפח אלומיניום בעובי של 0.5 מ"מ או 0.3 מ"מ. לתוך פח האלומיניום מכניסים קצף פוליאוריטן. חומר זה מעניק לתריסים חוזק ואת האפשרות ליצור בידוד אקוסטי ובידוד תרמי. התריס אלומיניום מתאים לפתחים שמגיעים עד גודל של 3 מטרים מקסימום, מאחר והם יכולים להיפגע בקלות. לכן, הם מתאימים לפתחים קטנים יחסית. 

תריס אלומיניום מוקצף  מתאפיין במשקלו הקל, בבידוד שהוא מספק ובמחיר הנוח שלו. כמו כן, תריס אלומיניום מוקצף מאפשר מעבר מירבי של אור ושל אוויר, מאחר והוא מאפשר פתיחה מלאה של שטח החלון. כך הוא מסייע לשמור על חום הבית בימי החורף הקרים ועל קרירות הבית בימי הקיץ החמים מאוד. 

תריס אלומיניום מוקצף מגיע בשלל צבעים, כך שתוכלו לשלב אותו עם עיצוב הבית שלכם באופן הטוב ביותר. 

 

תריס אלומיניום מוקצף- מנגנוני הפעלה

 

תריס אלומיניום מוקצף- יתרונות של האלומיניום

כמה עולה תריס אלומיניום מוקצף?

אין תשובה חד משמעית בנוגע לעלות של תריס אלומיניום מאחר והמחיר מושפע מגורמים שונים כמו גודל הפתח, העיצוב שתבחרו, כמות התריסים ועוד. בממוצע המחיר לשלב תריס אלומיניום מוקצף למ"ר ינוע בין 450 ל-600 שקלים למ"ר, ללא התקנה וללא מע"מ.

Exit mobile version