ההבדל בין פלדה מגולוונת לבין פלדת אל חלד

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

כאשר מדובר על קניית פלדה לכל יישום, בוודאי תיתקלו בשני סוגים של פלדה שהם: פלדה מגולוונת לעומת פלדת אל חלד. לא מעט אנשים תוהים מהו ההבדל בין פלדה מגולוונת לבין פלדת אל חלד, מהי הטובה ביותר ובאיזה מהן כדאי להשתמש וזאת בהתאם לצורך העומד על הפרק. במאמר הבא תקבלו את התשובות לכל השאלות הללו.

 

פלדה מגולוונת- במה מדובר?

פלדה מגולוונת היא סוג של מתכת פלדה אשר מצופה באבץ. מטרת הציפוי של המתכת באבץ היא להגן על הפלדה מפני הנזק הכימי שיכול להיגרם לה מסוגים שונים של חומרים. כך לדוגמא: פלדה שלא מצופה בחומר המדובר, תפתח קורוזיה בשלב מסוים לאחר שהיא באה במגע עם מים. פלדה זאת היא בעלת מאפיינים משופרים אשר הופכים אותה לאידיאלים עבור מגוון רחב של יישומים.

פלדה זאת בשימוש במגוון רחב של תעשיות לרבות תעשיית הרכב שבו היא משמשת כ80 אחוז מרכיב המרכז של מכונית. מעבר לכך ניתן למצוא אותה בתעשיית הבנייה, בתעשיית התקשורת לא פעם משתמשים בה לצורך חיווט טלפוני ותיבות ציוד וכן ניתן למצוא אותה בשימוש בחקלאות כאשר אחוז לא מבוטל של ציוד חקלאי עשוי ממנה. ניתן למצוא אותה גם על מוצרים חשמליים ביתיים רבים. היתרונות שלה הם בעיקר היכולת שלה לשרוד בתנאי מזג אוויר שונים לרבות תנאים קשים מאוד.

 

פלדת אל חלד- במה מדובר?

פלדת אל חלד היא סוג של סגסוגת על בסיס ברזל המכיל אחוז משמעותי של כרום. התפקיד העיקרי של הכרום הוא למעשה להגן על הברזל מפני חלודה והוא נותן למתכת תכונות עמידות לחום ועוד תכונות נוספות ההופכות אותה לרלוונטית לשימוש עבור מגוון צרכים שונים. ניתן למצוא סוגים שונים של פלדת אל חלד לרבות: פחמן סיליקון, גופרית, טיטניום, ניקל ועוד. ניתן למצוא את הפלדה המדוברת בענפי תעשייה רבים והיא רלוונטית לצורך ייצור מעקה, מדרגות ומאחזי יד וכן בשימושים שונים בתעשיית המזון והתרופות. לפלדת אל חלד יתרונות רבים, לרבות עמידות בפני קורוזיה, עמידות באש ובחום, המראה שלה אסתטי וקל לנקות אותה ועל כן לא פעם משתמשים בה גם בתעשיית התכשיטים.

 

מה ההבדל בין פלדה מגולוונת לפלדת אל חלד?

ההבדל בין שתי הפלדות הללו מתחיל בהרכב שלהן. פלדה מגולוונת מצופה בשכבה דקה של אבץ אשר מסייעת בשמירה מפני קורוזיה ואילו פלדת אל חלד לעומת זאת נוצרת על ידי הוספת כרום לפלדה מותכת. בשל החוזק והעמידות בפני חלודה, פלדת אל חלד היא המתכת העיקרית שמשתמשים בה בבנייה.

מכיוון ששני סוגי הפלדה עשויים מרכיבים שונים שיטות ההכנה שלהן שונות. כאשר מדובר על ייצור פלדה מגולוונת, טובלים פלדה רגילה במהלך בריכת אבץ מותך. שיטה נוספת לייצור הציפוי תהיה לעיתים טבילה אלקטרומגנטית. ליצירת פלדת אל חלד, יש לערבב פלדה עם כרום כאשר שניהם מצויים במצב מותך.

מכיוון שלפלדת אל חלד לעומת פלדה מגולוונת יש מאפיינים שונים, אזורי היישום שלהן יהיו גם שונים. פלדה מגולוונת לרוב יהיה ניתן למצוא בפרויקטים בעלי תקציב נמוך יותר וזאת בשל העובדה שהיא חלשה יותר וזולה יותר היא תשמש בפיתוח צינורות ואביזרים שונים בבתים. הפלדה המדוברת תשמש גם בייצור ציוד מיזוג אוויר הדורש פרופיל פלדה ועוד, יציגת גגות מתכת לבתים ועוד. פלדת אל חלד היא יקרה יותר וגם חזקה יותר ועל כן היא משמשת לפרויקטים כבדים ואינטנסיביים יותר.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!