דלתות כניסה לבית משותף

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

דלתות כניסה לבית משותףדלתות כניסה הן למעשה הדבר הראשון שאנחנו רואים בכניסה לבית. הן צריכות להיות איכותיות ובטיחותיות על מנת לשמור על הכניסה לבניין, אך עם זאת גם להיראות טוב ולהשאיר רושם טוב על העוברים והשבים. אילו סוגי דלתות כניסה לבית משותף קיימים וכיצד נבחר? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

דלתות כניסה לבית משותף- סוגים

ריכזנו לפניכם את הסוגים הנפוצים ביותר עבור דלתות כניסה לבית משותף-

  • דלתות כניסה מזכוכית

דלתות כניסה מזכוכית הן דלתות העשויות מזכוכית חזקה במיוחד. זכוכית זו נקראת זכוכית מחוסמת. זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעברה חימום ל-700 מעלות ולאחר מכן קירור מהיר. כתוצאה מכך, היא הופכת לחזקה מאוד. במידה והזכוכית המחוסמת נשברת היא לא מתנפצת, אלא נוצרים בה סדקים שלא מזיקים במגע. היא חזקה פי 3-5 מזכוכית רגילה כך שהיא עמידה במיוחד בפני מכות או חבטה ומתאימה במיוחד לדלתות כניסה לבתים משותפים. דלתות כניסה מזכוכית מחוברות לקיר ישירות על ידי פירזול והן ללא מסגרת. דלתות אלה הן דלתות יפות, המעניקות מראה מרשים ואלגנטי בכניסה לבניין. כמו כן, הן נוחות מאוד לשימוש וקלות לניקיון ולתחזוקה. 

  • דלתות כניסה מאלומיניום

דלתות כניסה מאלומיניום הן אחד מהסוגים הנפוצים ביותר בכניסה לבתים משותפים. דלתות כניסה מאלומיניום הן דלתות קלות לייצור ולהתקנה. לאלומיניום מגוון יתרונות רבים. הוא נחשב לאחד מחומרי הגלם החזקים והעמידים ביותר. דלתות כניסה לבית משותף הן דלתות שעוברים בהם אנשים רבים במהלך היום, ולכן חשוב מאוד לבחור בדלתות איכותיות ועמידות. האלומיניום בהחלט עונה על הצורך הזה. כמו כן, האלומיניום עמיד בפני נזקי מזג האוויר ביניהם רוחות חזקות, גשמים  חזקים ושמש חזקה. כמו כן, האלומיניום הוא חומר שאינו מחליד ואינו סובל מתהליכי קורוזיה. כך שאם אתם גרים באזורים לחים, לדוגמא סמוך לים, הבחירה בדלתות אלומיניום תהיה בחירה מעולה עבורכם. דלתות כניסה מאלומיניום מגיעות בשלל עיצובים ובשלל צבעים כך שתוכלו לבחור לעצב את דלת הכניסה כך שתתאים לעיצוב הלובי והבניין כולו. בדלתות כניסה מאלומיניום ניתן לשלב גם זכוכית וכך האלומיניום מהווה את מסגרת הדלת. 

  • דלתות כניסה חשמליות אוטומטיות

דלתות כניסה חשמליות אוטומטיות הן דלתות שנפוצות במיוחד בבניינים ציבורים ובבנייני משרדים, אך בשנים האחרונות השימוש בהם בבתים משותפים הולך וגובר. דלתות חשמליות אוטומטיות הן למעשה דלתות הזזה חשמליות שפתיחתן מתבצעת על ידי חיישן המזהה נוכחות בקרבת הדלת והן נסגרות באופן אוטומטי לאחר מכן. מדובר בדלתות נוחות מאוד. כאשר אתם יוצאים או נכנסים לבניין, אתם יכולים להיות אחרי קניות, להחזיק שקיות, להחזיק כלי עבודה או כל דבר אחר ולא תמיד יהיה לכם נוח להקליד קוד או לפתוח את הדלת על ידי ידית. דלתות כניסה חשמליות אוטומטיות מאפשרות לכם להיכנס ולצאת מהבניין בקלות בלי ידית או מפתח. כך גם הצורך בניקיון הדלת הולך ופוחת כיוון שאין סיבה לגעת בה. על מנת לשמור על בטיחות הכניסה לבניין ניתן להגביל את הכניסה בדלתות לבעלי כרטיס מגנטי מיוחד. 

כיצד נבחר דלתות כניסה?

על מנת לבחור דלתות כניסה לבית משותף יש להתייחס למספר פרמטרים שונים- 

  • איכות- דלתות כניסה לבית משותף הן דלתות שעוברים בהן אנשים רבים. לכן, הן צריכות להיות איכותיות מאוד ובעלות בלאי איטי. אף אחד לא רוצה להתקין דלת כניסה שלאחר תקופה מסוימת של שימוש תתחיל להיתקע, לחרוק או להתקלקל. לשם כך, בחרו ביצרן דלתות אמין, עם מוניטין טוב וניסיון רב בתחום וודאו כי הוא מחזיק בכל האישורים הנדרשים. 
  • פונקציונליות- אחד הדברים החשובים ביותר בדלתות כניסה לבית משותף הוא הפונקציונליות שלהן. חשוב לבחור בדלתות בטיחותיות, שלא ניתן לפרוץ אותן על מנת לספק לתושבי הבניין הרגשה של ביטחון. כמו כן, הדלת צריכה להיות נוחה לשימוש ולא לסבך את תושבי הבניין בכל פעם שיוצאים או נכנסים לבניין. 
  • גודל- דלתות כניסה לבית משותף צריכות להיות רחבות וגדולות. רוחבן צריך להגיע לפחות ל-100 ס"מ וגובהן ל-201 ס"מ, על מנת לאפשר כניסה של חפצים ושל דברים רחבים וגדולים. 
  • עיצוב- פרמטר נוסף שיש להתחשב בו הוא העיצוב של הדלת. כיצד היא תראה? מאילו חומרים היא תיוצר ועוד. בסופו של דבר דלתות כניסה לבית משותף הן הרושם הראשוני של הבית ולכן חשוב לבחור בעיצובים נעימים, נקיים ואלגנטיים על מנת לתת תחושה טובה לנכנסים לבניין. 
עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!