חלונות לבית פרטי- לצאת מחוץ למסגרת

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

חלונות לבית פרטיחלונות לבית פרטי

כאשר תגיעו לשלב בו עליכם לבחור חלונות לבית פרטי שהוא בית חלומותיכם החדש או כחלק מהשיפוץ שאתם עורכים בבית, תחפשו למגוון רחב של דלתות בסגנונות עיצוביים שונים, פרופילים בצורות ועוביים שונים ומבחר חומרים מהם יהיו עשויים החלונות (תמיד עדיף אלומיניום). חלק נוסף ולא פחות חשוב במגוון שיוצג בפניכם, יהיה אופן הפתיחה של החלון.

כולנו מכירים ודאי את פתיחת הציר או את חלון ההזזה על נגזורותיו השונות אולם אנחנו כעת נבקש להכיר לכם את המגוון הרב של חלונות לבית: החל מחלונות גליוטינה הנדירים וכלה בחלונות קיפ המודרניים. לכל אחד מהם היתרונות או החסרונות שלו ועליכם להביאם בחשבון בבחירת חלונות לבית פרטי.

חלון ציר

חלון ציר הוא חלון בו הכנף תלויה על 2 צירים בצד המפתח, כך שהפתיחה היא לתוך החדר (לרוב) או אל מחוצה לו. בעבר חלון זה נחשב לפופולארי מאוד אולם אם השנים- קרנו ירדה. הסיבה לכך נעוצה בחיסרון מאוד בולט של חלון ציר. כאשר החלון פתוח פנימה, כנף החלון מצמצמת מאוד את "שטח המחיה" בחדר. לא ניתן לעבור היכן שהכנף נמצאת בכל נקודה בזווית בינה לבין החלון ואפילו היא אפשר לשים בה רהיטים וכד'.

חלון גליוטינה

השם שניתן לחלון בשל היותו מזכיר את מכשיר ההוצאה להורג העתיק. בחלון זה, כאשר הוא פתוח, שני הכנפיים נמצאות בחלק העליון של החלון. כדי לסגור אותו, מורידים חלק אחת למטה, בדומה לפעולת הגליוטינה. למזלנו, חלון זה הפך לדבר נדיר, בשל העובדה שהוא אינו בטוח לשימוש וגם נוטה להיתקע.

חלון הזזה

במנגנון זה המיושם אצל חלונות לבית פרטי, שני כנפי החלון זזים על מסילה האחד חופף לשני. כאשר החלון יהיה סגור, שני הכנפיים משלימות מעין קו אחד על גבי המסילה ואילו כאשר החלון פתוח, צד אחד מקביל לשני (מקדימה או מאחורה). החיסרון הגדול של חלון זה הוא העובדה שאף פעם כל מפתח החלון פתוח לגמרי. תמיד, לפחות חלק אחד יהיה סגור ולכן אף פעם לא תהיה זרימת אוויר מלאה ל-2 חלקי החדר. מנגד, העובדה שהכנפיים שלו נעים על מסילה, מאפשרת לו לא לגזול שטח מתוך החדר עצמו, בעת הפתיחה.

חלון הזזה לכיס.

 גם פה כנפי החלון נעים על גבי מסילות אולם הפעם מתאפשר לכל גודל החלון להיות פתוח לגמרי. זאת אודות לעובדה שכנפי החלון נכנסים לתוך כיסים הנמצאים בקירות הסמוכים להם ונבלעים בתוכם. בצורה זו, כל החלון יכול להיות פתוח. אין ספק שזהו חלון אידיאלי אבל הוא לא תמיד ישים. הוא דורש הכנה מראש של הכיסים בשלב הבניה. בנוסף, קשה מאוד לנקות את הזגוגית החיצונית במלואה אלא אם כן מפרקים את הכנפיים מן המסילות.

חלון קיפ ודרי קיפ 

המילה האחרונה בתחום חלונות לבית פרטי. פתיחת קיפ או בוורסיה המתקדמת יותר שלה – דריי קיפ, היא פתיחה המשלבת בין חלון הזזה לחלון ציר ולוקחת מכל אחד מהם את היתרונות שלו. ניתן לפתוח את החלום כלפי פנים, כמו חלון ציר רגיל אך ניתן גם לפתוח את החלון פנימה, כאשר החלק העליון שלו נפתח ומכופף פנימה ואילו החלק תחתון נשאר מקובע לפרופיל. בעצם נוצרת זווית לפיה החלק העליון פתוח בעוד החלק התחתון סגור. אין הפרעה לשטח החדר היות והחלק העליון לא מפריע לאף אחד אפילו שהוא בולט לתוך החדר ומן הצד השני יש זרימת אוויר טובה לחדר.

לחלון זה יתרון עצום בתחום הביטחון. ילדים לא יכולים ליפול ממנו, משום שחציו תמיד סגור (במצב קיפ) ומנגד, הוא מאפשר בטחון רב מפני פריצות או הצצות מן החוץ- בעיה שתמיד צצה בעולם חלונות לבית – גם כאשר החלון פתוח – . הזווית של חלון הקיפ – מאפשרת לו לחסום את שדה הראיה (בחלק הסגור שלו), בלי לפגוע במטרות האוורור להן מיועד החלון.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!