פרגולות אלומיניום באשדוד

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

פרגולות אלומיניום באשדודפרגולה היא אחד הדברים ההכרחיים בגינות או מרפסות. במיוחד בישראל. רוב ימי השנה יש שמש חזקה ועל מנת לשבת בחוץ בכיף צריך שתהיה פרגולה שתאפשר גם מקום מוצל ונעים. כך גם בחורף למעשה, בימי הגשם ניתן לשבת מתחת לפרגולה וליהנות מהאוויר הצונן הקריר והמרענן בלי להירטב. פרגולות ניתנות לבנייה ממגוון רחב של חומרי גלם שונים כאשר בשנים האחרונות, אחד מחומרי הגלם המבוקשים לפרגולות הוא אלומיניום. לאלומיניום יש יתרונות רבים בתור חומר גלם לפרגולות. על פרגולות אלומיניום ועל היתרונות שלהן נרחיב במאמר הבא. 

 

פרגולות אלומיניום באשדוד- מה זה?

קודם כל נבין מה זה בכלל פרגולה. המילה פרגולה מגיע מלטינית והיא אומרת סככת גפנים מוצלת. פרגולה היא למעשה מבנה בעל תקרה בלבד, ללא קירות המהווה למעשה משטח הצללה מישורי. חומר הגלם הנפוץ ביותר בארץ ובעולם לבניית פרגולות הוא העץ. אך כפי שציינו קודם, בשנים האחרונות האלומיניום נכנס לשוק הפרגולות והפך למבוקש מאוד.

פרגולות אלומיניום הן פרגולות העשויות מאלומיניום לחלוטין. האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הוא בעל יתרונות רבים, עליהם נרחיב בהמשך והוא מאפשר ליצור פרגולות נוחות לעבודה, בטיחותיות, בשלל עיצובים ייחודיים ובמחירים נוחים. פרגולות אלומיניום יהיו בדרך כלל כסופות או אפורות, אך יש לקחת בחשבון כי ניתן לעצב אותן במגוון צבעים וצורות לפי טעמכם האישי ללא הגבלה. 

פרגולות אלומיניום באשדוד- יתרונות

כפי שציינו קודם, פרגולות אלומיניום עשויות לחלוטין מחומר הגלם אלומיניום. לאלומיניום יתרונות רבים בשימוש עבור פרגולות- 

  • עמידות- האלומיניום נחשב לחומר גלם עמיד מאוד וחזק מאוד. הפרגולה היא פריט חיצוני. ברוב המקרים היא תהיה בחצר הבית או במרפסת שלנו. כתוצאה מכך, מומלץ לבנות אותה מחומרים שעמידים לנזקי מזג האוויר השונים. האלומיניום עונה על הצורך הזה. הוא עמיד לנזקי מזג האוויר השונים (רוחות, שמש חזקה, גשמים ולחות). הבלאי של האלומיניום הוא איטי מאוד ופרגולות העשויות אלומיניום יכולות להחזיק מעמד במצב טוב שנים רבות. 
  • לא מחליד- האלומיניום הוא חומר גלם שאינו מחליד בשונה ממתכות אחרות, כמו ברזל לדוגמא. האלומיניום הוא חומר אטום, אינו חדיר למים, לעובש לרטיבות או למזיקים שונים. אם אתם מתגוררים באזור לח, ליד הים לדוגמא, פרגולות אלומיניום יהיו הדבר המומלץ ביותר עבורכם. 
  • תחזוקה- האלומיניום לא מצריך תחזוקה שוטפת מיוחד. התחזוקה הנדרשת לפרגולות אלומיניום היא מינימלית וכוללת בעיקר ניקוי של אבק על ידי מטלית או שטיפה במים. 
  • עיצוב- האלומיניום הוא חומר גלם בעל תכונות של גמישות. על ידי כך ניתן לעצב אותו במגוון דרכים, צורות, צבעים וחלוקות. למעשה עם האלומיניום אין גבול לדמיון. תוכלו לבחור בפרגולת אלומיניום עם עיצוב כפרי ואפילו אלומיניום שנראה כמו עץ על ידי צבע מתאים. תוכלו לבחור בסגנון עיצוב מודרני, נקי ואלגנטי ובכל מה שעולה על רוחכם. כמו כן, לפרגולת אלומיניום תוכלו להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים כמו תאורה לדוגמא. 
  • התקנה- ההתקנה של פרגולות אלומיניום היא התקנה פשוטה, מהירה ונקייה מאוד. 

 

פרגולות אלומיניום באשדוד- סוגים

פרגולות אלומיניום מגיעות בשני סוגים עיקריים- 

  • פרגולה סטנדרטית- פרגולה סטנדרטית היא פרגולה בעלת 4 עמודים. כלומר, 4 עמודים תומכים את הפרגולה בפינותיה ובעזרתם היא מותקנת על האדמה או על שטח מישורי אחר. 
  • פרגולה תלויה- פרגולה תלויה היא פרגולה ללא עמודים או עם שני עמודים בלבד. הפרגולה התלויה נתלית על קיר הבית באמצעות חיבורים חזקים במיוחד. האלומיניום הוא חומר גלם קל מאוד ולכן הוא מתאים לבניה של פרגולות תלויות. במידה ובוחרים בפרגולה תלויה חשוב מאוד שהחיבורים יהיו חזקים מאוד ושהפרגולה לא תעוף ברוח. 

שני סוגי הפרגולות יכולים להגיע עם מנגנון חשמלי. פרגולות חשמליות מתכוונות לפתיחה או סגירה מלאה או חלקית על ידי מנגנון חשמלי מתאים. בצורה כזו, ניתן לשלוט על כמות האור שנכנסת לפרגולה ועל חדירת רוחות וגשמים. 

פרגולות אלומיניום באשדוד- מחיר

קשה לענות על שאלת המחיר באופן חד משמעי, כיוון שהמחיר הסופי יושפע מגורמים שונים כמו גודל הפרגולה, עלות ההתקנה, האם אתם מעוניינים בפרגולה תלויה או סטנדרטית, מה רמת הגימור של הפרגולה, האם אתם רוצים פרגולה חשמלית ועוד. המחיר של פרגולות אלומיניום לא חשמליות יתחיל ב-500 שקלים למ"ר, לא כולל מע"מ. לעומת זאת, המחיר של פרגולות אלומיניום חשמלית יתחיל ב-950 שקלים למ"ר, לא כולל מע"מ. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!