מה זה תריס אור?

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

תריס אורזוכרים את תריסי הפלסטיק הלבנים שהיו בבתים שלנו פעם. זוכרים כיצד השלבים שלהם היו מתפרקים? כיצד התריסים היו מתפוררים או נתקעים, כך שהיה צריך כוח רב כדי לפתוח אותם? ובכן, לפחות כיום, התריסים הבעייתיים הללו הם נחלתם של מעטים בלבד. רוב האנשים המחפשים יופי אבל גם איכות ונוחות תפעול בוחרים בתריס אור.

אז מה זה תריס אור? זה למעשה תריס חשמלי מעט יותר משוכלל המקנה יתרונות רבים ליושבי הבית כולם. בניגוד למה שחושבים, תריסים חשמליים הם כיום סטנדרט ונמצאים ומותקנים כמעט בכל הבתים, במיוחד בבתים חדשים. אז אומנם הם יקרים מעט יותר ובעת ההתקנה  יש עלות נוספת של בינוי אבל בטווח הארוך מקבלים מוצר איכותי יותר וגם כזה שאינו נוטה להתקלקל או להיתקע ובוודאי לא להישבר בקלות כמו תריסי הפלסטיק או תריסי הגלילה הידניים של פעם. מה זה תריס אור ומהם היתרונות שלו בתחום הבידוד, הביטחון, הפרטיות ונוחות התפעול – בשורות הבאות.

מה זה תריס אור?

התריס הרגיל, זה שהיה עשוי פלסטיק או ברזל או עץ ואפילו תריס חשמלי רגיל, מסוגלים להציג רק 2 מצבים של השלבים. המצב בו השלבים פתוחים והמצב בו הם סגורים. כאשר השלבים פתוחים – החדר מלא אור אך נתקשה לשמור על הפרטיות של נו בתוכו. כאשר השלבים סגורים, אומנם נהיה מבודדים אבל לא נוכל להרגיש או לאפשר לאוויר לחדור פנימה וגם אור לא יוכל להסתנן.

כאשר אנו שואלים את עצמנו מה זה תריס, כדאי שנכיר את השילוב שבין 2 האופציות שהזכרנו קודם. בתריס אור,  רוב התריס יכול להיות סגור אך עדיין תתאפשר כניסת אוויר וכניסת קרני שמש. בתריס האור יש חרכים או חריצים קטנים מובנים בין שלבי האלומיניום שלו. באמצעות המנגנון החשמלי קל התפעול, ניתן לקבוע את מידת חשיפת החרכים וגודלם. 

אין צורך בשום מאמץ פיזי כדי לקבוע אינסוף אפשרויות של מצבי פתיחה. במידה ומנגנון התריס והמנוע איכותיים, כל ילד יכול לתפעל תריס בקלות. השמש, האור והאוויר יכולים להיכנס דרך החרכים גם כשהתריס סגור ולאוורר את החדר היטב.

תריס אור ופרטיות

אז ענינו על השאלה מה זה תריס אור בהיבט של אוורור וחדירת אור אבל נביט לרגע על נושא הפרטיות. עם תריס אור ניתן לסגור את התריס כמעט לגמרי ולהשיג פרטיות מלאה ועדיין לא לפגוע במטרות הראשוניות של החלון. למען האמת, תריס חשמלי איכותי מהווה חסם מאסיבי בפני פורצים. השלבים שלו הם כמו סורגים והם מרתיעים את הפורצים מלנסות לחדור דרך הפתח הזה הביתה.

מחיר תריסי אור

אחרי שהבנו מה זה תריס אור נדון בסוגיית המחיר. תריסים חשמליים יקרים יותר מתריסי פלסטיק כמובן אבל הם איכותיים יותר, מאפשרים פונקציות רבות יותר ומאריכי חיים הרבה יותר.  מחיר תריס אור נקבע על פי גודל החלון או המפתח עליו מותקן התריס. כמו כן, המחיר נקבע על פי איכות האלומיניום שנעשה בו שימוש בתריס, סוגי הפרופילים, הצבעים והעיצובים. אלומיניום, למרות איכותו ועמידותו- נחשב לחומר זול יחסית ולכן המחיר יהיה יקר יותר אבל לרוב נוח. 

גם איכות המנוע היא פרמטר בקביעת המחיר. מאוד מומלץ שלא להתפשר על מנוע לא איכותי שיגרום לתקלות רבות או לבעיות בטיחותיות. מנועל א טוב, יגרום לחוסר איזון בעליית והורדת שלבי התריס ולכך שהתריס יתקע במהרה. גם מיקום ארגז הריס, אליו נגללים שלבי התריס כשהוא פתוח, משמעות בקביעת המחיר. ארגז חיצוני זול יותר אך פחות אסתטי. לעומת זאת, ארגז פנימי, כזה שבנוי בתוך הקיר, יפה יותר ובעל מראה נקי, אך דורש עלויות בניה קלות.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!