דלת זכוכית למרפסת

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

דלת זכוכית למרפסתדלת זכוכית למרפסת

דלת זכוכית למרפסת היא דלת המאפשרת לנו לפתוח את חלל הבית ולהכניס אליו תאורה רבה. ברוב המקרים דלת זכוכית שמובילה אותנו למרפסת תהיה רחבה מאוד ובמקרים רבים תכסה את רוב הקיר ממנו יוצאים למרפסת. לדלת זכוכית למרפסת יש מגוון אפשרויות עיצוב שונות. על כך נרחיב במאמר הבא. 

דלת זכוכית למרפסת- סוגי פתיחה

יש כמה סוגי פתיחה לדלת זכוכית למרפסת. ריכזנו לכם את המרכזיים ביניהם- 

  • דלתות הזזה כנף נגררת על כנף

הדלתות הנפוצות ביותר. בדלתות אלה הפתיחה היא בהזזה כאשר כנף אחת על השניה. יש לקחת בחשבון כי בצורה זו פתיחת הדלת תהיה רק עד חצי משטח הפתח. 

  • דלתות הזזה לתוך כיס בקיר

דלתות אלה דומות לדלתות הזזה כנף על כנף, אך ההבדל ביניהן מתבטא בפתיחת הדלת. בדלת הזזה לתוך כיס פתיחת הדלת מתאפשרת במלואה. הדבר אפשרי בזכות הכיס הפנימי שתוכנן מראש בקיר. ניתן לבחור שכל כנפי החלון ייפתחו לאותו כיס או שכל כנף תפתח  לצד הכיס שלידה. דלת כיס מאפשר אוורור מקסימלי ללא עלות גבוהה. 

  • דלתות פתיחה על צירים

הפתיחה היא כמו פתיחת דלת רגילה. ניתן לבחור בין פתיחה כלפי חוץ או כלפי פנים. דלת זו מאפשרת אוורור מקסימלי של החדר ונחשבת לדלת עם בידוד מפני רעש וטמפרטורה. יש לקחת בחשבון כי אין להניח רהיטים באזור הפתיחה. 

  • דלתות דריי קיפ

דלתות אלה מאפשרות שתי פתיחות במנגנון פתיחה אחד- פתיחה פנימה על ציר צד (כמו דלת) ופתיחה בהטיה (קיפ). בדלתות דריי קיפ יש נעילות המאפשרות איטום חזק של הדלת ומסייעות בהגנה מפני פריצות. מנגנון הפתיחה של דלת דריי קיפ מעניק פתח גדול שיכול להגיע למימדים של ויטרינות. 

  • דלתות מפרופיל בלגי

דלתות העשויות ברזל יצוק. פרופיל בלגי הוא פרופיל דק ועדין מאוד שמאפשר לזכוכית להיות מרכז הדלת. כך אור יום נכנס דרך הדלת. מתאים בעיקר לדלתות יציאה למרפסת או לחצר הבית.

דלת זכוכית למרפסת- עקרונות חשובים לעיצוב

  • סוג הפרופיל

דלת זכוכית למרפסת מתאפשרת לביצוע בשלל סגנונות עיצוביים. יהיה עליכם להתייחס בראש ובראשונה לעובי הפרופיל. תוכלו לבחור בדלתות בפרופיל בלגי בהם הפרופיל יהיה צר ועדין כך שמרכז הדלת יהיה הזכוכית. חשוב מאוד להתאים את עובי הפרופיל ואת הצבע שלו למעטפת הבית ולדאוג כי העיצוב של החלון יתכתב עם העיצוב הכללי של הבית ומחוצה לו. במקרים רבים הבחירה תהיה בפרופיל אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גמיש המאפשר מגוון עיצובים וצורות. כמו כן, הוא עמיד מאוד ואינו מחליד כך שהוא יעיל גם מול נזקי מזג האוויר (רוחות, גשמים, שמש ולחות). 

  • גימור

גם לגימור תהיה השפעה על העיצוב הסופי. גימור מגורען ייתן מראה מחוספס ואותנטי יותר ואילו גימור מטאלי יעניק מראה חלק ומתכתי יותר. 

  • התאמת צבעים

אלמנט נוסף שישפיע על עיצוב הדלת למרפסת הוא הצבע של הפרופיל. יש מספר סגנונות שונים שיכולים לבוא לידי ביטוי בצבע הדלת. על מנת לקבל מראה נקי ואלגנטי יותר, מומלץ לבחור בפרופיל דק ועדין בגוונים בהירים כמו שמנת או לבן. לעומת זאת, אם תרצו שהדגש יהיה דווקא על הצמחייה במרפסת ועל סביבה טבעית יותר, יהיה מומלץ לבחור בגוונים טבעיים יותר כמו בז' או חום ואפילו ירוק. לאווירה כפרית יותר, מומלץ שתבחרו בגווני תכלת או כחול. לעיצוב מודרני ואלגנטי יותר יש לבחור בגוונים כהים יותר כמו אפור ושחור. כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות כמו צהוב, כתום או ורוד כך שאין גבול לדמיון שלכם ולנועזות שלכם. השאלה היא מה מעניין אתכם. 

  • שילוב סגנונות 

אפשרות שעומדת לפניכם היא לשלב סגנונות. לדוגמא, הסגנון המודרני והסגנון הכפרי שיכולים להשתלב בצורה מעניינת שתעניק גם סטייל וגם אווירה נעימה וחמימה לבית. דלת זכוכית למרפסת בפרופיל בלגי מאפשרת ליצור את השילוב המושלם בין הסגנונות. הפרופיל הבלגי, הוא פרופיל צר ועדין המאפשר ליצור צורות גאומטריות אורכיות, רוחביות, שוות או שונות לפי טעמכם. 

  • סוג הזכוכית

בסופו של דבר עליכם לבחור את סוג הזכוכית. יש זכוכיות איכותיות יותר ויש זכוכיות איכותיות פחות. תוכלו לבחור בזכוכית שקופה שמאפשרת לראות דרכה או בזכוכית חלבית במידה ואתם מעוניינים להשיג פרטיות. בררו על סוגי הזכוכיות השונות על מנת להחליט באופן טוב יותר מה מתאים לכם הן מבחינה עיצובית והן מבחינת ביטחון. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!