חלונות הזזה למרפסת

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

חלונות הזזה למרפסתחלונות הזזה למרפסת

עולם החלונות הולך ומתרחב ככל שהשנים עוברות. רוב האנשים הבינו, שמלבד לתאורה ואוויר, לחלונות אלמנט עיצובי חשוב מאוד בעיצוב הבית. במיוחד אם מדובר בחלונות גדולים ורחבים כמו חלונות למרפסת. אחת האופציות לכך, היא חלונות הזזה למרפסת. מהם חלונות הזזה למרפסת? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהם חלונות הזזה למרפסת?

חלונות הזזה למרפסת הם למעשה חלונות שזזים על ציר. תוכלו לבחור בחלונות הזזה עם סוגי פרופילים שונים, כאשר בדרך כלל המומלץ ביותר הוא פרופיל אלומיניום. פרופיל הוא למעשה המסגרת של החלון. חלונות הזזה מגיעים בשתי צורות מרכזיות- 

  • חלון הזזה כנף על כנף- מדובר בחלון עמיד ופשוט. חלון זה הוא חלון בו הכנפיים זזות על גבי מסילה זו כלפי זו. כלומר, בצורה כזו של הזזה, החלון אינו מאפשר פתיחה מלאה של הפתח מאחר ותמיד תהיה כנף אחרי כנף במצב כזה שרק חצי פתח פתוח. יש לקחת בחשבון כי לחלון הזזה מסוג זה אין אטימה מוחלטת מפני רעש או טמפרטורה. 
  • חלון הזזה כיס- בדומה לחלון הזזה כנף על כנף, גם חלון זה זז על גבי מסילה, אך בשונה מחלון הזזה כנף על כנף, המאפשר פתיחה של חצי מהפתח, חלון כיס מאפשר פתיחה מלאה של הפתח. כיצד זה קורה? פתיחת החלון מתבצעת לתוך כיס פנימי שתוכנן מראש בקיר. ניתן להחליט שכל הכנפיים ייפתחו לאותו כיס, או שכל כנף תפתח לצד הכיס שבקיר לצידה. חלון כיס מאפשר אוורור מקסימלי ללא עלות גבוהה. כמו חלונות הזזה כנף על כנף, גם חלון הזזה כיס אינו מאפשר אטימה מוחלטת מפני רעש וטמפרטורה. 

 

חלונות הזזה למרפסת- עקרונות חשובים לעיצוב

 

  • סוג החלון

חלונות הזזה למרפסת ניתנים לשלל סגנונות עיצוביים. יהיה עליכם להתייחס בראש ובראשונה לעובי הפרופיל. תוכלו לבחור בחלונות בלגיים לדוגמא, בהם פרופיל החלון יהיה צר ועדין כך שמרכז החלון יהיה הזכוכית. חשוב מאוד להתאים את עובי הפרופיל ואת הצבע שלו למעטפת הבית ולדאוג כי העיצוב של החלון יתכתב עם העיצוב הכללי של הבית ומחוצה לו. ברוב המקרים הבחירה תהיה בפרופיל אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גמיש המאפשר מגוון עיצובים וצורות. כמו כן, הוא עמיד מאוד ואינו מחליד כך שהוא יעיל גם מול נזקי מזג האוויר. 

 

  • גימור

גם לגימור תהיה השפעה על העיצוב הסופי. גימור מגורען ייתן מראה מחוספס ואותנטי יותר ואילו גימור מטאלי יעניק מראה חלק ומתכתי יותר. 

 

  • התאמת צבעים

אלמנט נוסף שישפיע על עיצוב החלונות הוא הצבע של הפרופיל. יש מספר סגנונות שונים שיכולים לבוא לידי ביטוי בצבע החלון. על מנת לקבל מראה נקי ואלגנטי יותר, מומלץ לבחור בפרופיל דק ועדין בגוונים בהירים כמו שמנת או לבן. לעומת זאת, אם תרצו שהדגש יהיה דווקא על הצמחייה במרפסת ועל סביבה טבעית יותר, יהיה מומלץ לבחור בגוונים טבעיים יותר כמו בז' או חום ואפילו ירוק. לאווירה כפרית יותר, מומלץ שתבחרו בגווני תכלת או כחול. לעיצוב מודרני ואלגנטי יותר יש לבחור בגוונים כהים יותר כמו אפור ושחור. כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות כמו צהוב, כתום או ורוד כך שאין גבול לדמיון שלכם ולנועזות שלכם. השאלה היא מה מעניין אתכם. 

 

  • שילוב סגנונות 

אפשרות שעומדת לפניכם היא לשלב סגנונות. לדוגמא, הסגנון המודרני והסגנון הכפרי שיכולים להשתלב בצורה מעניינת שתעניק גם סטייל וגם אווירה נעימה וחמימה לבית. דלתות הזזה למרפסת בפרופיל בלגי מאפשרות ליצור את השילוב המושלם בין הסגנונות. הפרופיל הבלגי, הוא פרופיל צר ועדין המאפשר ליצור צורות גאומטריות אורכיות, רוחביות, שוות או שונות לפי טעמכם. 

 

חלונות הזזה למרפסת- סגירת המרפסת

אחת האופציות המבוקשות בקרב אנשים רבים, היא לסגור את המרפסת ולשלב אותה כחלק מחלל הבית בצורה יעילה יותר. במקרים רבים, לא נעשה שימוש במרפסת ממגוון סיבות שונות ביניהן- חם מדי, יורד גשם, יש יתושים, המרפסת לא כיפית ועוד. כך, על ידי סגירת המרפסת ניתן לנצל את חלל המרפסת בצורה שתשרת אותנו טוב יותר. לדוגמא, סגירת המרפסת מאפשרת לנו להגדיל דירה קטנה ולהוסיף לה חלל עבודה מואר, חלל משחקים, חדר אורחים או כל דבר אחר שתבחרו. בעלי עסקים יכולים ליצור לעצמם מקום לאחסון דברים או חלל בו יוכלו לבצע פגישות עסקיות לדוגמא. 

במקרים רבים, סגירת המרפסת מתבצעת בעזרת חלונות הזזה. כך שהמרפסת עדיין מאירה את הבית ומאפשרת לאוורר אותו באופן אידיאלי. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!