מעקה אלומיניום למרפסת מחיר

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

מעקה אלומיניום למרפסת מחירמעקה אלומיניום למרפסת נחשב למעקה יפה המשתלב עם עיצוב הבית ובנוסף לכך הוא נחשב לבטיחותי ואיכותי במיוחד. מסיבות אלה, הבחירה במעקה אלומיניום למרפסת הפכה לבחירה הנפוצה ביותר. מה זה מעקה אלומיניום למרפסת וכמה הוא עולה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– מה זה?

מעקה אלומיניום הוא למעשה מסגרת אלומיניום שמחזיקה לוחות זכוכית. האלומיניום נחשב לחומר איכותי ועמיד, שמאפשר ליצור מעקות עמידים, חזקים שאינם מחלידים. בזכות הזכוכית, המעקה אינו מסתיר את הנוף ומאפשר לנו ליהנות הן מבטיחות והן מעיצוב יפהפה. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– באיזה סוג זכוכית נשתמש?

  • זכוכית מחוסמת- זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעברה חימום ל-700 מעלות ולאחר מכן קירור מהיר. כתוצאה מכך, היא הופכת לחזקה מאוד. במידה והזכוכית המחוסמת נשברת היא לא מתנפצת, אלא נוצרים בה סדקים שלא מזיקים במגע. זכוכית מחוסמת משמשת עבור מדרגות, אך לא למרפסות. 
  • זכוכית טריפלקס- זכוכית טריפלקס היא זכוכית רבודה. כלומר, היא עשויה משתי שכבות של זכוכית וביניהן מדבקת פלסטיק. במידה ששכבה אחת תשבר, מדבקת הפלסטיק תחזיק אותה כך שהיא לא תתפזר. בזכוכית טריפלקס נעשה שימוש במרפסות. 
  • זכוכית טריפלקס מחוסמת- כאן מדובר על שילוב של שני הסוגים. כלומר, בטריפלקס מחוסם יהיה מדובר בשתי שכבות של זכוכית , כאשר שתיהן יהיו מחוסמות. אפשרות זו נחשבת לאפשרות הבטוחה ביותר. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– התקנה

על מנת להתקין מעקה אלומיניום למרפסת, יש לעקוב אחר מספר שלבים. השלב הראשון הוא ביצוע מדידות למעקה. קבלן האלומיניום יבצע את המדידות ובמהלך במהלך המדידות גם יקים את התשתיות להתקנת המעקה. הקמת התשתיות כוללת קידוח בשיש המקיף את המרפסת והתקנה של עמודי מתכת. במידה והמרפסת מוקפת בבטון ולא בשיש, קבלן האלומיניום יוסיף יציקת בטון מעבר לקידוח על מנת לחזק את העמודים. 

השלב הבא, הוא להרכיב את הזכוכית לפרופיל האלומיניום המתאים. השלב האחרון הוא כמובן שלב ההתקנה. בדרך כלל ההתקנה עצמה לוקחת בין יום ליומיים, בהתאם לגודל המעקה והמרפסת שלכם. 

שימו לב שמעקות אלומיניום המותקנים במרפסת חייבים לעמוד במספר תקני בטיחות.

  • סוג- הזכוכית צריכה להיות מסוג טריפלקס (לא חובה טריפלקס מחוסם).
  • עובי- שימוש בעובי של מינימום 4*4 מ"מ. במידה ואתם מעוניינים להתקין מעקה אלומיניום למרפסת מעל קומה חמישית תהיו מחויבים בזכוכית בעובי של 5*5. 
  • גובה- גובה המעקה חייב להיות לפחות 110 ס"מ. 

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– יתרונות

  • לא מחליד- אלומיניום נחשב לאחד מחומרי הגלם הטובים ביותר. לעומת חומרי גלם אחרים, האלומיניום לא מחליד, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מעקות למרפסת. מעקות למרפסת נמצאים מחוץ לבית וחשופים לנזקי מזג האוויר ביניהם רוחות, גשמים, שמש וכמובן לחות. אם אתם גרים ליד הים, באזורים לחים אין לכם מה לחשוב על התקנה של מעקות מחומרים אחרים, מאחר ויחלידו מהר מאוד. 
  • עיצוב- מעקות אלומיניום מגיעים בשלל עיצובים כך שתוכלו  להתאים אותם לעיצוב הבית שלכם ולטעם האישי שלכם. הסיבה לכך היא שהאלומיניום הוא חומר גלם גמיש מאוד כך שהוא מאפשר עיצובים בצורות שונות ובמגוון צבעים שונים. כך תוכלו לעצב את המעקה לפי רצונכם. 
  • יציבות- מעקה אלומיניום למרפסת נחשב למעקה יציב מאוד. 
  • התקנה- התקנת מעקה אלומיניום למרפסת נחשבת למהירה ופשוטה. המסגרת של מעקה האלומיניום מתחברת לעמודים שהקבלן מחבר במרפסת, כך שאין צורך לקדוח בזכוכית עצמה. בנוסף, מעקות אלומיניום מאפשרים הוספה של ברגים לחיזוק המסגרת (תורם ליציבות).  

מעקה אלומיניום למרפסת מחיר– אז כמה זה עולה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו כיוון שהמחיר הסופי מושפע ממספר גורמים שונים ביניהם סוג הזכוכית, עובי הזכוכית, האם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד, מורכבות ההתקנה ועוד. 

שימו לב, שככל שהעבודה תהיה גדולה יותר, כך יש סיכוי שתקבלו מחירים זולים יותר מהקבלן. עם זאת, במקרים כאלה בדרך כלל יהיה עליכם לשלם יותר על החומרים עצמם. כלומר, במידה והקבלן מתקין מעקות עבור כל הבניין, מחיר ההתקנה יירד באופן משמעותי אך יהיה שימוש ביותר חומרים כך שהמחיר של החומרים יעלה.  

המחיר הממוצע להתקנת מעקה אלומיניום ינוע בין 600 שקלים לבין 1,00 שקלים למ"ר. אך, במקרים של הזמנות גדולות יכול לרדת אפילו ל-500 שקלים למ"ר.

  • מעקה אלומיניום עם זכוכית טריפלקס 4*4 יעלה כ-600 שקלים למ"ר. 
  • מעקה אלומיניום עם זכוכית טריפלקס 5*5 יחל מ-700 שקלים למ"ר.
  • מעקה אלומיניום עם זכוכית טריפלקס מחוסם יחל מ-800 שקלים למ"ר. 
עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!