דלתות פנדור מחיר מומלץ

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים
הבחירה בדלתות הפנים בבית יכולה להשפיע על הנינוחות בכל חדר. הדלתות צריכות להעניק לך את המרחב הפרטי והנוח שלך ועליהן להיות פריט מעוצב שכיף להתגאות בו. בכתבה זו נבחן את היתרונות שבדלתות פנדור, נתהה על פערי המחירים שיכולים להיות בשוק ונבדוק מהי הדרך הטובה ביותר לקבל הצעת מחיר.

היתרונות של דלתות פנדור

היום המונח "דלתות פנדור" אומר לרובנו איכות ארוכת טווח ולא במקרה. המותג התפתח ומביא לשוק הישראלי מוצרים המתאימים לבניה המקומית ולאקלים הים תיכוני. היתרונות של דלתות פנדור באים לידי ביטוי במרכיבים הבאים:

חומרי הגלם

החומרים מהן עשויות הדלתות הם אחד האלמנטים המשמעותיים והמשפיעים על האיכות שלהן. בין אם מדובר על חומרי המילוי ובין אם על החלק החיצוני של הדלת, החומרים שמשמשים את הדלתות איכותיים ונבחרו בקפידה כך שיתאימו גם למזג האוויר הישראלי.

משקוף

המשקופים הם חלק משמעותי וחשוב בבחירת הדלתות. הם מחזיקים אותן וצריכים להתמודד גם עם דלתות כבדות כך שלא ישקעו כלפי הרצפה. המשקופים של החברה הם חלק בלתי נפרד מהדלת ומתוכננים ומיוצרים כך שיוכלו לשאת אותה לאורך שנים בלי צורך לעבור תיקון ובלי להתנתק מהקיר.

גימור

נקודה חשובה בכל הנוגע לדלתות הפנים היא הגימור. חשוב מאד שהצבע הסופי ישמור על הדלת ועל המראה המרשים שלה לאורך זמן. בירור פרטים על דלתות פנדור מחיר מגלה כי החברה שמה דרש על כל פרט וכי אפשר לצפות להנאה רבה מדלתות איכותיות.

ידיות

הידיות של פנדור יצוקות ומחוברות למנגנון הנעילה. לכן הן לא זזות מהמקום, גם כאשר ילדים קטנים "משחקים" איתן. כמו כן, מנגנון הנעילה קל לשימוש על ידי ילדים ומבוגרים והוא אינו מורכב ל"פריצה" במידה וההורים צריכים להיכנס לחדר הילדים.

ציר כפול

הצירים המחזיקים את הדלתות הם צירים כפולים. הם מאפשרים לדלת להיות במקומה לאורך שנים, בלי לזוז, גם בבתים פעילים ובמידה ויש צורך לבצע איזון, קל לעשות זאת בלי להסיר אותה. מבחינת נראות, הקו האסתטי של הדלתות בא לידי ביטוי גם בצירים והתוצאה מרשימה בכל חדר וחלל.

דלתות פנדור מחיר וההבדלים בינן לחברות אחרות

לאחר שפירטנו את היתרונות של דלתות פנדור, אפשר לתהות על ההבדלים בין המחירים שלהן לבין חברות אחרות. חשוב לציין כי לא תמיד יש פער מחירים ובוודאי שלא פער גדול. השוואת מחירים בין דלת איכותית אחת לדלת איכותית אחרת תגלה קטגוריית מחירים דומה. הפער המשמעותי יהיה בין דלתות איכותיות לבין אלה שאינן איכותיות. חיפוש מידע אחר דלתות פנדור מחיר, יעלה טווח של אפשרויות, אך לרוב המחיר יהיה גבוה יותר מדלתות זולות במיוחד. נקודה חשובה שיש לשים לב אליה היא הטווח הארוך. ישנן דלתות זולות שיכולות להחזיק מעמד מספר שנים, אך הדלתות של פנדור מחזיקות מעמד שנים רבות ולכן בהשוואה הן עשויות להיות זולות יותר (אם מחלקים את העלות לפי שנה של שימוש).

קבלת הצעת מחיר מסודרת לדלתות ולהתקנה

הצעת מחיר מסודרת צריכה לכלול את העלות של הדלתות, המשקופים, ההובלה וההתקנה. ספק מקצועי יציע לך לא רק דלת אלא ילווה אותך לאורך כל הדרך ויבצע את המדידות בטרם יגיע לבצע את ההתקנה. כמו כן, עליך לוודא כי הספק מעניק לך אחריות מלאה, גם לדלתות וגם להתקנה. מתוך הבנת האתגרים והקושי בתהליכי הבניה והשיפוץ קם המרכז לבניה פרטית וריכז באתר אחד את רשימת הספקים המומלצים ביותר לבית. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור מתוך רשימת הספקים באתר. פולימר הוא חומר פלסטי המשמש לשלל צרכים ואחד מהם הוא לדלתות פנים. בשימושי בדלתות פנים הוא מגן עליהן מול פגעי לחות ומים. באירופה, ברוב הבתים הרצפה מעץ ולכן השטיפה שלהן נעשית עם מעט מים. בישראל, נהוג לשטוף עם מים רבים ולכן הדלתות וכל אלמנט אחר בבית צריך להתאים לחשיפה זו ולא להיפגע במהלכה. דלתות פולימר עמידות בפני מים ולחות והן מתאימות לשימושי פנים. העלויות שלהן נחשבת לזולה בהשוואה לאפשרויות אחרות אך אין זה אומר שהמחיר בא על חשבון האיכות. גם מבחינת העיצובים ישנן שלל אפשרויות וניתן למצוא לכל בית וחלל את הפתרון המעוצב הטוב ביותר.

היתרונות של דלתות פולימר

כיוון שישנן דלתות רבות שיכולות להתאים לבית, השאלה מהם היתרונות של כל סוג וחומר היא שאלה שעשויה לעלות במהלך הדרך. לפני בחירה בדלת זו או אחרת, כדאי להכיר את היתרונות של דלתות עשויות מפולימר.

יתרון ראשון – חשיפה לנוזלים ללא חשש

היתרון הבולט ביותר של דלתות עשויות פולימר הוא היכולת שלהן להתמודד מול רטיבות ולחות. הן לא מושפעות מהן וניתן להמשיך לשטוף את הרצפה באותו אופן ללא כל חשש. הדלתות מתאימות גם לחדרי הרחצה וצורתן אינה משתנה לאורך השנים.

יתרון שני – אפשרויות העיצוב

ישנן שלל אפשרויות עיצוב בכל הנוגע לדלתות אלו. ניתן לראות דלתות בצבעים שונים ועם אלמנטים על החלק החיצוני של הדלת. ניתן למצוא לכל בית את דלת הפנים המתאימה ביותר עבורו והתייעצות עם ספק המתמחה בתחום תעזור לך לבחור את העיצוב הקולע לטעם האישי שלך.

יתרון שלישי – עלויות

פרויקט בניה או שיפוץ דורש ממך לפנות תקציב משמעותי. חלק מהכסף יהיה ברשותך ויתכן מאד שיהיה עליך לפנות לגורמים לקבלת הלוואה (כמו רוב האנשים). לכן, עליך לחשוב על התקציב לאורך כל הדרך והיתרון של דלתות פולימר בא לידי ביטוי ביכולת לספק דלתות מרשימות במראה ובתקציב נמוך בהשוואה לאפשרויות אחרות.

חסרונות לצד יתרונות

לצד היתרונות שציינו, יש לדלתות מסוג פולימר מספר חסרונות. רובן לא יתאימו לשימושי חוץ כיוון שהחשיפה לשמש עלולה לפגוע בציפוי. בתוך הבית או המבנה זו אינה בעיה כיוון שאין חשיפה משמעותית לשמש (גם כשהיא נכנסת לבית זה לא מספיק כדי לפגוע בהן). כל עוד הדלתות משמשות לייעוד שלהן, אין כל בעיה להשתמש בהן לאורך שנים. אם חשוב לך למצוא דלת בעלת בידוד אקוסטי או טמפרטורה, זהו אינו הפתרון הנכון עבורך. דלתות פולימר מאופיינות במשקל קל ומילוי מינימלי, אם בכלל והן לא מעניקות הפרדה משמעותית לקול בין החדר לבין החללים החיצוניים לו. זהו שיקול שיש להביא בחשבון בעת בחירת הדלתות הנכונות לבית שלך.

לבחור דלתות מתאימות לבית

בחירת דלתות לבית היא תמיד בחירה אישית. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע לעיצוב ולחומר ועליך לבחור את הדלתות הנכונות עבורך. הן צריכות לעמוד בסטנדרט שמתאים לך, מעוצבות לפי הסגנון של הבית ולענות על דרישות התקציביות שהגדרת מראש. דלתות פולימר יכולות לענות על כל הדרישות ומומלץ לפנות לספק המתמחה בתחום שיוכל להציג לפניך אפשרויות שונות ולעזור לך לבצע את הבחירה המתאימה ביותר. את המרכז לבניה פרטית הקמנו כדי לעזור לך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים ביותר לכל משימה. בחירת דלתות פנים צריכה להתבצע בחוכמה ולאחר שניתן לך את כל המידע הרלוונטי. כל שעליך לעשות כדי ליהנות מתהליך עיצוב מהנה ודלתות איכותיות לאורך שנים הוא לבחור את הספק מתוך רשימת הספקים באתר. במשך שנים מפתחת ומייצרת חברת פנדור דלתות המתאימות לשימוש פנים. החברה קיבלה שם של איכות ולא במקרה. אפשר לראות בקולקציה שלה שלל עיצובים מרשימים ומפרט גבוה הבא לידי ביטוי באופן הצביעה, בידיות ובמשקופים. ההחלטה שלך לבחור בחברה אחת על פני אחרת לעולם לא תהיה ברורה מאליו והמטרה שלנו היא לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות לפרויקט שלך.

5 סיבות לבחור דלתות פנים פנדור

עולם העיצוב מלא באפשרויות והבחירה מבין שלל הדלתות והחברות הקיימות בשוק יכולה להשאיר גם אותך עם בלבול. כדי לעשות סדר בדברים ולעזור לך לעשות את הבחירות הטובות ביותר עבורך, ריכזנו חמש סיבות לבחור דווקא בדלתות פנים של חברת פנדור:

סיבה ראשונה – נראות

הנראות של דלתות פנים פנדור מרשימה מאד. ישנם שלל עיצובים וניתן למצוא לכל בית ומבנה את העיצוב הנכון לו ביותר. בחינת הקטלוג של החברה מציגה שלל עיצובים וכל שעליך לעשות הוא לבחור את זה שעונה על הדרישות שלך בבית. הדלתות מתאימות לכל חדר בבית ובכך סדרה יש דלתות המתאימות לחדרים הרטובים.

סיבה שנייה – מנגנונים

הידיות של הדלתות מגיעות כחלק בלתי נפרד מהן. גם לאחר שנים הן נשארות במקומן וזאת תודות לייצור הייחודי של הדלת. הן מגיעות עם מנגנון נעילה פשוט שניתן לפריצה קלה ללא סימנים במידה ויש צורך בכך (למשל, אם הילד סוגר את עצמו בטעות בחדר). כמו כן, ניתן למצוא דלתות בעלי מנגנון טריקה שקטה שהופך את הבית לרגוע ונינוח ובנוסף שומר על הדלת והקירות.

סיבה שלישית – צביעה

מעבר לכך שצבעי הדלתות ייחודיים ומגוונים, הם גם מיועדים להישמר לאורך שנים רבות. הטכניקה של הצביעה מבטיחה עמידות בפני לחות ורטיבות. הגוון יכול להתאים לכל בית ולהשתלב באופן מושלם מול סוגים שונים של מרצפות ובשלל צבעי הקיר.

סיבה רביעית – משקופים

המשקופים "סוחבים" את הדלת ולכן עם השנים משקופים רגילים עלולים להיפגע. במקרה של דלתות פנדור, החיבור נעשה באופן כפול. ישנו מנגנון נראה ומנגנון נסתר נוסף שמאפשר למשקוף להחזיק את הדלת בעוצמה בלי תזוזות ונפילות לא רצויות. כמו כן, תיקון ויישור הדלת נעשה בקלות בלי לפרק את כל המשקוף.

סיבה חמישית – עמידות

המטרה שלך היא לבנות או לשפץ בית וליהנות ממנו לאורך שנים רבות. דלתות פנים של פנדור מאפשרות לך לעשות זאת. הדלתות עמידות לאורך שנים רבות. הן אינן זזות ממקומן, הצבע אינו דוהה, הידיות לא מתפרקות ובקיצור, מדובר על דלתות איכותיות שלא דורשות ממך לעבוד בשבילן.

החסרונות של דלתות פנדור

לצד כל היתרונות שמנינו ניתן לחפש אחר החסרונות של הדלתות. לא במקרה ישנן עוד חברות בשוק והבחירה בין האפשרויות השונות צריכה להביא בחשבון את כל היתרונות והחסרונות. פעמים רבות דלתות של פנדור יהיו יקרות יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. זהו כנראה החיסרון הגדול ביותר של החברה, אך אם מחשבים את העמידות שלהן ואת היכולת להישאר עם אותן דלתות לאורך שנים, לא בטוח שמדובר בחיסרון אמיתי וגם אם המחיר יקר יותר כדאי לשקול בכל זאת לבחור באיכות גבוהה.

כל הספקים המומלצים תחת קורת גג אחת

חשוב לבחור את הדלתות מספק מומלץ ולשם כך המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך את בעלי המקצוע והספקים הטובים ביותר. כאן יהיה לך קל למצוא ספק המתמחה בדלתות פנים, שישמח ללוות אותך לאורך כל הדרך ולהתקין דלתות, באחריות. כל שעליך לעשות הוא לבחור את הספק הנחוץ לך מתוך רשימת הספקים באתר.
עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!