סגר לחלון אלומיניום

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

סגר לחלון אלומיניוםאם מחפשים סגר לחלון אלומיניום או לחלון מסוג אחר, קל להתבלבל בין הסוגים השונים של סגרים לחלונות, מה שעשוי להיקרא גם מעצור לחלון, מנעול חלונות אלומיניום ועוד. רגע לפני שרוכשים את המוצר הלא מתאים, הנה המדריך המלא לבחירת סוגרים לחלונות אלומיניום. 

סגר לחלון אלומיניום הינו מוצר שיש לו לא מעט יתרונות, אבל כאשר בוחרים בסגר הלא נכון, אפשר בעיקר להרגיש את החסרונות שבמוצר. בתוך כך, בחירת הסגר הנכון לסוג החלון מצריכה התחשבות בכמה פרמטרים שונים. זאת, לפני שמדברים על מחיר הסגר, מה שאמור להיות ההוצאה הכי שולית בהתקנה זו. הנה כמה מהגורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני התקנת סגר חלון אלומיניום:

  • סוג החלון
  • משקל החלון 
  • סוגי הצירים של החלון ומשקלם
  • כל אלמנט נוסף המותקן על החלון כמו מנעול, מעצור ועוד 
  • סוג הטריקה הנדרשת (שקטה או רגילה)

מדוע צריך סגר לחלון מסוג אלומיניום?

סגר לחלון אלומיניום נדרש הן מסיבות בטיחותיות והן מסיבות אחרות, כאשר הסגר בעצם מאפשר את הסגירה הבטוחה של החלון. בכל הקשור למשפחות עם ילדים המתגוררות בדירות מגורים, חשוב במיוחד שיהיה סגר חלונות אלומיניום יעיל ואמין. אלמלא סגר מסוג זה, החלון הופך להיות מוקד לסכנה בטיחותית חמורה. 

סגרים של חלונות אלומיניום מיוצרים בסוגים שונים ומחומרים משתנים, כאשר החומרים החזקים ביותר הם בדרך כלל פלדה, ברזל וסגסוגות של מתכות שונות. ככל שהסגר חזק יותר, ככה מנגנון הנעילה יהיה יותר בטוח. בין הסוגים השונים של הסגרים, אפשרי לבחור בסוגרים עם מנגנוני נעילה משתנים. 

סוגי סגרים ומנגנוני נעילה לחלון אלומיניום 

כאמור, ישנם סוגים שונים של סגר לחלונות אלומיניום ולכל סוג סגר יש את מחירו ואת מחיר ההתקנה שלו. הנה כמה מהסגרים הנפוצים ביותר בשוק בארץ:

סוג סגר לחלון אלומיניום למה מיועד? מחיר סגר החלון 
סגר ביונט קצר עבור חלונות הזזה מאלומיניום כ-20 – 30 ₪
סגר פין חזיתי עבור מנעול לחלון אלומיניום כ-40 – 50 ₪ 
סגר לחיצה לחלונות אלומיניום מיועד לחלון 7000 בד"כ כ-40 – 50 ש"ח
סגר ביונט ארוך עבור חלון אלומיניום מסוג הזזה כ-20 – 35 ₪
סגר פין צד עם מנעול לכל חלונות האלומיניום כ-40 – 55 ₪ 
סגר כפול  לחלונות הזזה כ-60 – 70 ₪ 
סגר כפול עם מפתח לחלון הזזה  כ-95 – 105 ₪ 
סגר 7000 קצר עם מפתח חלונות הזזה מאלומיניום כ-95 – 110 ₪ 
סגר תריס  לחלונות כפולים כ-10 – 20 ₪
סגר תריס לחלון יחיד כ-10 – 20 ₪ 

 

הסוגים שלעיל הינם הסוגים הנפוצים ביותר בארץ. אם מחליטים להזמין מפלטפורמות מקוונות בחו"ל, חשוב לוודא שהסגרים מתאימים לסוג החלונות המותקנים בבית. כאשר רוכשים בארץ את הסגר, רוב הסיכויים שהוא יהיה מיוצר תחת תו תקן בטיחות ישראלי. 

טיפים לבחירת סגר לחלון אלומיניום 

כאשר מדובר בבחירת סגרים לחלונות אלומיניום, ישנם מספר גורמים שיהיה חשוב לקחת בחשבון. בראש ובראשונה, חשוב לשים את הדגש הנכון כל הנושא של האבטחה. בתוך כך, יש לחפש סגרים שנבדקו על ידי הגורמים הרלוונטיים כדי לוודא שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. דבר זה יבטיח שהבית או העסק בטוחים בצורה המקסימלית. 

כמו כן, יש להקפיד לבדוק האם ניתן לפתוח את הסגר מבפנים ומבחוץ בצורה קלה במקרה חירום. חשוב לזכור, ישנם מנעולים שנפתחים ונסגרים יותר ופחות בקלות, מה שעשוי להיות קריטי כאשר יש ילדים בבית. בנוסף, מלבד אבטחה, כדאי לוודא שהמנעול הוא אסתטי ומתאים למראה הכללי של החלון.

טיפים לבחירת מתקיני סגרים לחלונות אלומיניום 

כאמור, סגרים של חלונות אלומיניום מגיעים בצורות וגדלים שונים. לכן, חשוב למצוא מתקין מנוסה עם ידע מקצועי הנוגע לסוג המנעול הספציפי המתאים ביותר לחלון האלומיניום. בתוך כך, אפשר ומומלץ לבדוק באינטרנט לגבי המלצות, ביקורות ודירוגים שניתנים על אנשי מקצוע בתחום זה של חלונות אלומיניום וסגרים. 

אמנם זה רעיון טוב לעשות כמה בדיקות, אבל חשוב לא להתעכב על כך מדי ולהתקדם הלאה לשלב של השוואת מחירים בין מתקינים שונים. כך ניתן לאתר את אנשי המקצוע הנכונים למשימה. אם ההחלטה היא להתקין את סגר חלון האלומיניום לבד, אפשרי לחסוך לא מעט כסף, אבל חשוב לוודא שיודעים כיצד לעשות זאת. אחרת, אפשר לגרום לנזק בחלון. 

לבסוף, מהו סגר חלון האלומיניום הכי מומלץ?

סגר חלון האלומיניום הכי מומלץ הוא זה שמתאים לסוג החלון המותקן בנכס. אלו יכולים להיות סגרים עם פין, עם מפתח ואפילו סגרים שמסוגלים לבצע סנכרון עם מערכות בתים חכמים. כך או כך, חשוב לבדוק מראש כמה עולה האלמנט וכיצד ניתן למצוא מתקינים מקצועיים.

כאשר מסתייעים במתקינים לא מקצועיים מספיק, עשויים להיגרם נזקים לחלון, מה שעלול להוביל לסדקים, אפילו שברים ונזילות מים מהחלון. ואלו הן הסיבות העיקריות לכך שכה חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!