תריס אלומיניום מוקצף

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

תריס אלומיניום מוקצף

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. השימוש בו בעולם התריסים, החלונות והדלתות הולך וגובר וכיום משתמשים בו בתדירות גבוהה מאוד. מה זה תריס אלומיניום מוקצף? אילו מנגנוני הפעלה יש לו? מה היתרונות של אלומיניום כחומר גלם לייצור תריסים? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה תריס אלומיניום מוקצף?

תריס אלומיניום מוקצף הוא תריס גלילה שמגיע במנגנון הפעלה ידני או חשמלי וניתן לשילוב עם סוגים שונים של ארגזי תריס, כולל ארגזי תריס סמויים. 

תריס זה מיוצר מפח אלומיניום בעובי של 0.5 מ"מ או 0.3 מ"מ. לתוך פח האלומיניום מכניסים קצף פוליאוריטן. חומר זה מעניק לתריסים חוזק ואת האפשרות ליצור בידוד אקוסטי ובידוד תרמי. התריס אלומיניום מתאים לפתחים שמגיעים עד גודל של 3 מטרים מקסימום, מאחר והם יכולים להיפגע בקלות. לכן, הם מתאימים לפתחים קטנים יחסית. 

תריס אלומיניום מוקצף  מתאפיין במשקלו הקל, בבידוד שהוא מספק ובמחיר הנוח שלו. כמו כן, תריס אלומיניום מוקצף מאפשר מעבר מירבי של אור ושל אוויר, מאחר והוא מאפשר פתיחה מלאה של שטח החלון. כך הוא מסייע לשמור על חום הבית בימי החורף הקרים ועל קרירות הבית בימי הקיץ החמים מאוד. 

תריס אלומיניום מוקצף מגיע בשלל צבעים, כך שתוכלו לשלב אותו עם עיצוב הבית שלכם באופן הטוב ביותר. 

 

תריס אלומיניום מוקצף- מנגנוני הפעלה

  • תריס גלילה ידני- תריס גלילה ידני הוא תריס בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי הרמה של סרט, חבל או רצועה. על ידי כך, הרמת והורדת התריס יכולות להיות יחסית מסורבלות ולא מאוד נוחות. ברוב המקרים יהיה להפעיל מאמץ פיזי בזמן הרמת הרצועה, החבל או הסרט. הפעלת מאמץ פיזי יכולה לגרום לקרע בחבל, הרצועה או הסרט. לכן, הבלאי שלהם יחסית מהיר. 
  • תריס גלילה חשמלי- תריס גלילה חשמלי הוא תריס בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר שליטה בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הפתיחה והסגירה שלו הן פשוטות ולא מצריכות שום מאמץ. כמו כן, תריס גלילה חשמלי נחשב לתריס בטיחותי מאחר שהוא כבד מאוד וכמעט בלתי אפשרי לפתוח אותו ללא שימוש במנוע, מה שיגן עליכם מפני פריצות. הבלאי של תריס הגלילה החשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. בנוסף, אם אתם הופכים את ביתכם לבית חכם, תריס חשמלי הוא התריס היחיד שניתן להתאמה לבית חכם. ניתן לחבר אותו לאפליקציה מיוחדת ולשלוט על זמני הפתיחה והסגירה שלו גם אם אתם לא נמצאים בבית. 

 

תריס אלומיניום מוקצף- יתרונות של האלומיניום

  • עמידות- האלומיניום נחשב לחומר גלם עמיד מאוד. תריס הוא פריט שאחד מצדדיו פונה כלפי חוץ. כתוצאה מכך, מומלץ לבנות אותו מחומרים שעמידים לנזקי מזג האוויר השונים. האלומיניום עונה על הצורך הזה. הוא עמיד לנזקי מזג האוויר השונים (רוחות, שמש חזקה, גשמים ולחות). הבלאי של האלומיניום הוא איטי, עם זאת יש לקחת בחשבון כי פח האלומיניום הוא לא מאוד חזק ויכול להיהרס על ידי מכות. 
  • לא מחליד- האלומיניום הוא חומר גלם שאינו מחליד בשונה ממתכות אחרות, כמו ברזל לדוגמא. האלומיניום הוא חומר אטום, אינו חדיר למים, לעובש לרטיבות או למזיקים שונים. אם אתם מתגוררים באזור לח, ליד הים לדוגמא, תריסי אלומיניום יהיו הדבר המומלץ ביותר עבורכם. 
  • תחזוקה- האלומיניום לא מצריך תחזוקה שוטפת מיוחדת. דלתות אלומיניום מחזיקות לאורך שנים בלי בלאי ובלי שהצבע שלהם יתקלף. התחזוקה הנדרשת לתריסי אלומיניום היא מינימלית וכוללת בעיקר ניקוי של אבק על ידי מטלית או שטיפה במים. 
  • עיצוב- האלומיניום הוא חומר גלם בעל תכונות של גמישות. על ידי כך ניתן לעצב אותו במגוון דרכים, צורות, צבעים, גדלים שונים וחלוקות.
  • התקנה- ההתקנה של תריסי אלומיניום היא התקנה פשוטה, מהירה ונקייה מאוד.
  • מחיר- המחיר של תריסי אלומיניום מוקצף הוא זול.  

כמה עולה תריס אלומיניום מוקצף?

אין תשובה חד משמעית בנוגע לעלות של תריס אלומיניום מאחר והמחיר מושפע מגורמים שונים כמו גודל הפתח, העיצוב שתבחרו, כמות התריסים ועוד. בממוצע המחיר לשלב תריס אלומיניום מוקצף למ"ר ינוע בין 450 ל-600 שקלים למ"ר, ללא התקנה וללא מע"מ.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!