כמה עולה תריס גלילה ידני?

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

כמה עולה תריס גלילה ידניכמה עולה תריס גלילה ידני?

תריס גלילה ידני, הוא אחד מסוגי התריסים הנפוצים ביותר. הוא עמיד מאוד, קל לניקוי, אינו מצריך תחזוקה מיוחדת והוא יעיל מאוד כהגנה בפני פריצות. מהו תריס גלילה ידני וכמה הוא עולה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

כמה עולה תריס גלילה ידני– מה זה תריס גלילה ידני?

תריס גלילה ידני הוא תריס המבוסס על מערכת הפעלה פשוטה מאוד המותקנת מעל החלון. בתריס זה, הפתיחה והסגירה מתבצעות על ידי העלאה או הורדה של רצועת בד, סרט או חגורה. תריס גלילה ידני הוא תריס שנחשב ליחסית ישן מבחינת הרעיון שלו, אך עם זאת נחשב לפתרון מצוין ויעיל מאוד. 

תריס גלילה ידני קל לניקוי ואינו מצריך תחזוקה שוטפת מיוחדת. יש לציין שתריס גלילה ידני נחשב לפתרון יעיל נגד פורצים, מאחר ומדובר בתריס כבד מאוד ועמיד מאוד. החיסרון העיקרי של תריס גלילה ידני, הוא הבלאי של הרצועה. כאשר אנחנו רוצים לפתוח או לסגור את התריס עלינו להשתמש ברצועה ולהפעיל מאמץ פיזי. המאמץ הפיזי והשימוש הבלתי פוסק ברצועה גורמים לבלאי מהיר שלה. במקרה של רצועה קרועה יש להחליף אותה. כמו כן יש לקחת בחשבון שככל שתריס הגלילה הידני כבד יותר וגדול יותר כך יהיה קשה יותר לתפעל אותו. 

מדובר בתריס עמיד המיוצר מחומרי גלם שונים ואיכותיים. החומר הנפוץ ביותר לתריס גלילה ידני הוא האלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם עמיד ואיכותי במיוחד. הוא אינו מחליד ויש לו תכונות של גמישות המאפשרות לעצב אותו בשלל צורות וצבעים שונים. חומר גלם נוסף שנעשה בו שימוש בתריסי גלילה ידניים הוא הפוליקרבונט. פוליקרבונט הוא סוג של פלסטיק והוא עמיד במיוחד בפני חום. 

כמה עולה תריס גלילה ידני– תקלות נפוצות 

בתריס גלילה ידני יש מספר תקלות נפוצות. לכן, קודם כל יש לקחת בחשבון שככל שהתריס יהיה עשוי מחומרים איכותיים יותר, כך הבלאי שלהם יהיה איטי יותר. אז מה התקלות הנפוצות?

  • קרע של הרצועה- כפי שציינו קודם, אחת התקלות הנפוצות ביותר בתריס גלילה ידני היא קרע ברצועה המשמשת לפתיחה וסגירה של התריס. ברוב המקרים יש צורך בהפעלת מאמץ פיזי בזמן הרמת הרצועה מה שיכול לגרום לקרע ברצועה. מה שהופך הבלאי של הרצועות ליחסית מהיר. 
  • רכיבים קטנים- בתריס גלילה ידני יש מגוון תקלות נפוצות ברכיבים הקטנים ביניהם הקפיץ של תריס הגלילה ועוד. 
  • התקנה לא טובה- לצערנו, אחד הגורמים לתקלות בתריס גלילה ידני הוא התקנה לא טובה של התריס. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור איש מקצוע, חשוב מאוד לוודא שאיש המקצוע אמין, מקצועי ומנוסה. כך תוכלו להיות בטוחים שהתקנת התריס בוצעה כהלכה. 
  • שימוש לא נכון- גורם נפוץ נוסף לתקלות בתריס גלילה ידני הוא שימוש לא נכון בתריס. במקרים רבים אנשים לא שולטים בהפעלת התריס וגורמים לבעיות בו. לכן, חשוב מאוד לשאול את איש המקצוע כיצד להשתמש בתריס על מנת לעשות זאת נכון. 

כמה עולה תריס גלילה ידני– לתקן או להחליף?

כאשר מגלים תקלה בתריס הגלילה הידני יש שתי אפשרויות שעומדות על הפרק- להחליף את הרכיב התקול או להחליף את התריס ולהתקין חדש. אז מה כדאי לעשות? 

לצערנו אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, מאחר וקיימים גורמים שונים המשפיעים עליה. בכל זאת ננסה לתמצת לכם את זה. ככל שהתקלה פשוטה יותר מומלץ לתקן את התריס ולהחליף את הרכיב התקול. לעומת זאת, במידה שיש תקלה מורכבת, תיקון התקלה יכול להגיע למחירים גבוהים מאוד ואז החלפת התריס כולו יכולה להיות משתלמת יותר. 

אז כמה עולה תריס גלילה ידני?

אז הגענו לשאלה הסופית. למעשה אין תשובה חד משמעית לשאלה זו כיוון שהמחיר הסופי של תריס גלילה ידני תלוי במספר גורמים שונים. אחד הגורמים המרכזיים הישפיעו על המחיר הסופי הוא גודל החלון. ככל שהחלון גדול יותר כך יהיה צורך בתריס גדול יותר והמחיר יעלה בהתאם. כך ישפיעו על המחיר הסופי גם גורמים נוספים כמו החומר ממנו עשויים שלבי התריס (פוליקרבונט, אלומיניום או אלומיניום מוקצף), עיצוב התריס, צבע, גימור ועוד. בממוצע, המחיר להתקנה של תריס גלילה ידני נע בין 700 לבין 1,400 שקלים עבור מטר רבוע, כולל רצועה, מנגנון וקפיץ. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!