דלת אלומיניום למרפסת

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

דלת אלומיניום למרפסתדלתות אלומיניום הן דלתות איכותיות שעמידות לשנים רבות ולא מצריכות תחזוקה שוטפת מיוחדת. הן מגיעות בשלל עיצובים שונים ומשדרות מראה יוקרתי ואלגנטי. אז מה ההיתרונות של דלתות אלומיניום למרפסות. 

דלת אלומיניום למרפסת- מה זה

דלת אלומיניום היא דלת העשויה אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם איכותי המאפשר ליצור דלתות איכותיות, עמידות שאינן מחלידות ומחזיקות מעמד לשנים רבות. לדלת אלומיניום למרפסת ניתן לשלב גם זכוכית, כך שניתן לראות דרכה ולתת לאור השמש להיכנס לבית במידה ובוחרים בכך. 

דלת אלומיניום למרפסת- יתרונות 

דלת אלומיניום למרפסת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות, ויש לכך מספר סיבות- 

  • עמידות- האלומיניום נחשב לחומר גלם עמיד מאוד וחזק מאוד. דלת למרפסת היא פריט שאחד מצדדיו פונה כלפי חוץ. כתוצאה מכך, מומלץ לבנות אותה מחומרים שעמידים לנזקי מזג האוויר השונים. האלומיניום עונה על הצורך הזה. הוא עמיד לנזקי מזג האוויר השונים (רוחות, שמש חזקה, גשמים ולחות). הבלאי של האלומיניום הוא איטי מאוד ודלתות עשויות אלומיניום יכולות להחזיק מעמד במצב טוב שנים רבות. 
  • לא מחליד- האלומיניום הוא חומר גלם שאינו מחליד בשונה ממתכות אחרות, כמו ברזל לדוגמא. האלומיניום הוא חומר אטום, אינו חדיר למים, לעובש לרטיבות או למזיקים שונים. אם אתם מתגוררים באזור לח, ליד הים לדוגמא, דלתות אלומיניום יהיו הדבר המומלץ ביותר עבורכם. 
  • תחזוקה- בניגוד לדלתות עץ המצריכות תחזוקה קבועה או ברזל שמחליד ומצריך צביעה מחודשת אחת לכמה זמן, האלומיניום לא מצריך תחזוקה שוטפת מיוחדת. דלתות אלומיניום מחזיקות לאורך שנים בלי בלאי ובלי שהצבע שלהם יתקלף. התחזוקה הנדרשת לדלתות אלומיניום היא מינימלית וכוללת בעיקר ניקוי של אבק על ידי מטלית או שטיפה במים. 
  • עיצוב- האלומיניום הוא חומר גלם בעל תכונות של גמישות. על ידי כך ניתן לעצב אותו במגוון דרכים, צורות, צבעים, גדלים שונים וחלוקות. למעשה עם האלומיניום אין גבול לדמיון. תוכלו לבחור בדלת אלומיניום עם עיצוב כפרי, תוכלו לבחור בסגנון עיצוב מודרני, נקי ואלגנטי ובכל מה שעולה על רוחכם. כמו כן, בדלת אלומיניום למרפסת תוכלו לשלב אלמנטים עיצוביים ביניהם זכוכית המאפשרת כניסה של אור לבית, מתכת, עץ ובאמת שהשמיים הם הגבול.
  • התקנה- ההתקנה של דלתות אלומיניום היא התקנה פשוטה, מהירה ונקייה מאוד.
  • מחיר- המחיר של דלתות אלומיניום יהיה זול יותר מדלתות ברזל או עץ.  

דלת אלומיניום למרפסת- סוגי זכוכיות

במידה ואתם רוצים לבחור בדלת אלומיניום המשלבת זכוכית, מומלץ להכיר את סוגי הזכוכיות השונים- 

  • זכוכית שקופה- זכוכית סטנדרטית המגיעה בעובי של 4-6 מ"מ. לעומת זכוכיות אחרות היא נשברת בקלות. 
  • זכוכית טריפלקס- זכוכית רבודה העשויה משתי שכבות של זכוכית וביניהן מדבקת פלסטיק. במידה ששכבה אחת תשבר, מדבקת הפלסטיק תחזיק אותה כך שהיא לא תתפזר מה שהופך אותה לבטיחותית מאוד.
  • זכוכית בידודית- מורכבת משני לוחות זכוכית ביניהן מרווח של אוויר. זכוכית בידודית מאפשרת בידוד תרמי. 
  • זכוכית מחוסמת- זכוכית שעברה חימום ל-700 מעלות ולאחר מכן קירור מהיר. כתוצאה מכך, היא הופכת לחזקה מאוד. במידה והזכוכית המחוסמת נשברת היא לא מתנפצת, אלא נוצרים בה סדקים שלא מזיקים במגע. 
  • זכוכית אנטי סאן- זכוכית שקופה המסננת את קרני השמש ומגנה מפני חום. מומלץ לשימוש באזורים מוארים וחמים. 

דלת אלומיניום למרפסת- מחיר

המחיר של דלת אלומיניום למרפסת הוא לא קבוע והוא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל הדלת, סוג הפרופיל, סוג פתיחת הדלת, כמות הפרזול, כמות החלוקות, האם אתם בוחרים לשלב חומרי גלם נוספים (זכוכית, מתכת או עץ) ועוד. לדוגמא, דלת בלגית תהיה יקרה יותר מדלת סטנדרטית שונה. כמו כן, ככל שתבחרו לחלק אותה ליותר חלוקות כך גם המחיר יעלה. 

אחד הפרמטרים הנוספים שישפיעו על המחיר של דלתות האלומיניום הוא האם מדובר בדלת פנים או בדלת ויטרינה. דלת פנים תתומחר לפי יחידה ואילו דלת ויטרינה תתומחר לפי מ"ר. 

ריכזנו לכם ממוצעי מחירים עבור הסוגים השונים- 

  • המחיר של דלתות פנים מאלומיניום ינוע בין 2,500 ל-4,500 שקלים ליחידה. במידה ותבחרו בדלת פנים בעיצוב בלגי המחיר ינוע בין 3,000 ל-5,000 שקלים ליחידה. 
  • המחיר של דלתות ויטרינה מאלומיניום ינוע בין 1,000 ל-4,000 שקלים ליחידה למ"ר, בהתאם לגודל הפתח. במידה ותבחרו בדלת ויטרינה בעיצוב בלגי המחיר ינוע בין 1,000 לבין 1,500 שקלים למ"ר. 

דלתות למרפסתדלתות למרפסת

בחירה נכונה של חלונות אלומיניום לבית היא בחירה חשובה שיש להשקיע בה זמן רב ותוכלו לקרוא עליה במאמרים רבים שפרסמנו פה באתר. אבל בחירה של דלתות למרפסת היא כבר עסק חשוב הרבה יותר. הסיבה לכך היא, שבחירה נכונה ואיכותית של הדלת ממנה יוצאים למרפסת לא משמשת רק לפונקציה הבסיסית של יציאה וכניסה אלא מסייעת גם בהיבטים של  נוחות, עיצוב, איכות חיים, יצירת אווירה, תחושת בטחון וכן היא משמשת כחלק בעל משקל נכבד בנושא הבידוד, בין אם הבידוד התרמי ובין אם הבידוד מפני רעשים מבחוץ.

אתם בהחלט יכולים לרכוש דלתות למרפסת מחברת החלונות או קבלני האלומיניום איתם ביצעתם את כל עבודות האלומיניום בבית. לפעמים זה אפילו מומלץ. אבל תבחרו את החברה אשר תבחרו, עליכם אומנם להקפיד למצוא מחירים נוחים (לא זולים מידי. הזהרו מנוכלויות) אבל בעיקר לחפש אחר אנשים מומחים ומקצועיים בתחום דלתות למרפסת וביחוד כאלו שמעניקים לכם אחריות על המוצר ועל העבודה. על הדלת החדשה שלכם למרפס להיות לא רק יפה ומעוצבת וכזו שתתאים נפלא לשאר האלמנטים בתוך הבית, אלא עליה להיות חזקה ואיכותית- כך שתוכלו ליהנות ממנה למשך עשרות בשנים. 

זכרו, בניגוד לדלתות הפנים בבית, דלתות למרפסת נפתחות ונסגרות בתדירות גבוהה. בנקודה זו הם יותר דומים לדלת הכניסה הראשית. לכן אין להסתכל רק על העיצוב, שחשוב כשלעצמו, אלא גם על איכות הפרופילים מהאלומיניום, טיב הזכוכית, איכות המסילות, למניעת תקלות ותקיעות והוצאות רבות על תחזוקה ולא פחות על הביטחון שהיא מספקת לכם ולמשפחתכם.

התאמת דלתות למרפסת

לא כל דלת מתאימה ליציאה למרפסת. אתם ודאי זוכרים מימי ילדותכם את דלתות העץ הכבדות שאם הזמן הלכו ונתקעו והיה צריך לבלות בחדר כושר שבועות כדי להזיז אותם. למזלנו, הימים הללו חלפו וכעת רוב האנשים עושים שימוש בדלתות למרפסת עשויות אלומיניום. האלומיניום הוא חומר לא יקר אבל כזה שמצד אחד קל משקל – דבר ההופך אותו לנוח לתפעול, גמיש לעיצוב ובעיקר חזק- כך שמובטחים שנים רבות של עמידות באיכות גבוהה. 

לאלומיניום כחומר גלם, גם יתרון נוסף בהיותו עמיד בפני נזקי ופגעי מזג האוויר. הוא עמיד היטב בפני לחות ומשקעים שונים ומנגד גם מול טמפרטורות גבוהות מאוד.  יתרה מכך, האלומיניום הוא חומר שיכול לבודד בצורה גבוהה טמפרטורה, כך שהוא יכול לשמור על בית קריר במהלך הקיץ ואילו בחורף, למנוע מן הקור לחדור פנימה. יתרון ביודי נוסף שלו (בשילוב עם זכוכית איכותית) הוא סביב נושא האקוסטיקה. עבודה איכותית ולא פחות התקנה איכותית, יפחיתו בצורה ניכרת את אפשרות חדירת רעשים מן הרחוב אל תוך הבית והפרת השקט והשלווה.

ומה על העיצוב?

דלתות אלומיניום למרפסת העשויות אלומיניום אידיאליות גם מבחינה עיצובית. אלומיניום הוא חומר שנחשב לנוח לעיצוב וניתן להפיק מסוגי הפרופילים השונים, בצבעים השונים, עיצובים מרהיבים. העובדה שהפרופילים חזקים כל כך, מאפשרים להם לשאת על גבם זכוכיות גדולות וכבדות ולכן הוא מצוין למפתחים גדולים כמו היציאות אל המרפסת. זכוכית מחוסמת היא זכוכית כבדה אבל היא נינת להרכבה בקלות על דלת אלומיניום. כתוצאה מכך, ניתן ליצור חזיתות עם זכוכית גדולה שלא רק מקנות מראה מודרני, נקי ומרהיב אלא גם מכניסות הרבה אור שמש הביתה.

לא זו בלבד אלא שכעת ניתן לחזות דרך דלתות המרפסת בנוף שבחוץ. להיות בבית ולהרגיש בחוץ. ככל שהזכוכית תהיה גם היא איכותית יותר, כמובן שהיא תבודד טוב יותר את רעשי החוץ ותעזור לנו להשיג את הטמפרטורות שרצויות עבורנו. . 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!