מנגנון לדלת הזזה

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

מנגנון לדלת הזזהמנגנון לדלת הזזה נקרא גם מנגנון נעילה לדלת הזזה, והוא בעצם אותו מנעול אשר עוזר לאבטח את הבית ולספק למתגוררים בו את השקט הנפשי שהם תרים אחריו. כאשר בוחרים מנגנונים לדלתות הזזה, חשוב לקחת בחשבון עד כמה המנגנון יעיל, עמיד וכמה ניתן לסמוך עליו באופן כללי. 

מה צריך לדעת על רכישת והתקנת מנגנון לדלת הזזה? האם מחיר מנגנון נעילה לדלת הזזה כולל גם את עלות ההתקנה? מה נחשב מנגנון נעילה יעיל לדלתות מהסוגים האלו? אם אתם שואלים את השאלות האלו, כנראה שגם לכם נמאס מאותן דלתות שלא מפסיקות להיטרק בבית. הנה כמה מהגורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני התקנת מנגנון לדלת הזזה:

  • עמידות – עד כמה מנגנון נעילה לדלת הזזה יהיה אמין בטווח הארוך?
  • מותג – חברות מסוימות נחשבות איכותיות יותר מאחרות. 
  • סוג החומר – כל מנגנון נעילה עשוי מחומרים שונים (כמו מתכת, פלדה, ברזל ועוד).
  • משקל המנגנון – מנגנונים כבדים עשויים להצריך התקנה מורכבת יותר. 
  • סוג ההתקנה – האם ההתקנה מצריכה קידוחים? אם כן, חשוב גם לבצע איטום חלון. 
  • סוג הטכנולוגיה – חלק ממנגנוני הנעילה מותאמים למערכות דיגיטליות ובתים חכמים. 

דלתות הזזה: באיזה מנגנון נעילה לבחור?

דלתות הזזה הן דרך מצוינת להכניס אוויר צח לבית או למשרד, אבל הן יכולות גם לאפשר מבקרים לא רצויים. למשל, עכברים, תיקנים ועוד מזיקים שונים שנפוצים בארץ. כדי להיות בטוחים מהמזיקים האלו ומאובטחים מסכנות אחרות, צריך מנגנון נעילה טוב לדלת ההזזה, מה שלרוב יהיה עשוי מסוגי מתכות וסגסוגות שונות של חומרים. 

כמו כן, חלק מהמנעולים עשויים להיות מכאניים פשוטים הניתנים לפתיחה וסגירה על ידי מפתח, בעוד שחלק מהמנגנונים הם בכלל דיגיטליים ואף מסונכרנים עם מערכות של בתים חכמים. בתוך כך, בחירת סוג המנעול לדלת ההזזה תלוי ישירות במידת האבטחה הדרושה ובאיזו תדירות משתמשים בדלת. אם זו דלת שמשתמשים בה פעמים רבות במשך שעות היום, חשוב לבחור מנגנון עמיד ויעיל, רצוי עם בלימת זעזועים.

היכן להתקין מנגנוני נעילה לדלת הזזה?

בהתאם למקום שבו מתקינים את מנגנון נעילת דלת ההזזה, המנגנון יכול להיות חיוני מאוד עבור השקט הנפשי של האנשים המתגוררים או העובדים בנכס. המנגנון מספק אבטחה נוספת באזורים עם עומס רב, או באזורים שאינם נראים היטב – כמו למשל חצרות אחוריות. בבתים פרטיים עם קרקע וחצר, מנגנוני נעילה לדלתות הזזה הם לא בגדר המלצה אלא בדרך כלל בגדר חובה.

עם מנגנון נעילה אמין, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהבית סגור הרמטית והיטב גם כשיש הרבה אנשים בסביבה. כנגזרת מכך, הבית יהיה מוגן גם מפני מזיקים שונים כמו נמלים, ג'וקים, עכברים וכולי. בנוסף, חלק ממנעולי הזזה מגיעים גם עם אזעקות, כך שאפשר לקבל הגנה נוספת מעבר להגנה של המנעול עצמו.

שילוב מנגנון נעילה עם אמצעי אבטחה נוספים

אם מחפשים משהו קצת יותר עמיד ורציני מאשר מנגנון הנעילה הבסיסי שיש אצל רוב המשווקים בארץ, אז כדאי לשקול להשקיע במערכת אזעקה לבית אשר מסונכרנת עם מנגנון הנעילה של הדלת. בתוך כך, ניתן גם לשקול את אמצעי האבטחה הבאים:

  • גלאי נפח
  • אזעקה הכוללת חיישן תנועה
  • מצלמות אבטחה 
  • מצלמות אינפרה לראיית לילה

בין אם בוחרים באחד מהאמצעים האלו או האחרים, שילובם עם מנעול דלת הזזה יעזור להפוך את הנכס לבטוח הרבה יותר ופחות פגיע או חשוף לפריצות.

כיצד להתקין מנגנון נעילת דלת הזזה?

לאחר שרוכשים את מנעול דלת ההזזה ולאחר שמוודאים שיש את כל הכלים הדרושים, הגיע הזמן להתקין אותו. אם אין כלים, ידע או ניסיון רלוונטיים, כמובן שיהיה עדיף להשאיר זאת למקצוענים. במילים אחרות, יש להשאיר את העבודה הזאת עבור זגגים ומתקיני חלונות. 

בשלב הראשון, הזגג יקבע היכן להתקין את מנגנון הנעילה, מה שעשוי להיות על הדלת עצמה או על המסגרת של הדלת (או החלון לצורך העניין). בהתאם לכך, הזגג עתיד להשתמש במקדחה ובברגים לפי הצורך כדי להדק את המנעול למקומו.

לאחר התקנת מנגנון הנעילה, הזגג צריך לבדוק שהוא אכן פועל כהלכה. בשלב זה, יש לפתוח ולסגור את הדלת מספר פעמים כדי לוודא שמנגנון נמצא במקומו בצורה מאובטחת.

כיצד להוזיל מחירי מנגנוני נעילה לדלתות הזזה?

על מנת להוזיל מחירי מנגנוני נעילה לדלתות הזזה, ההמלצה הכי חמה היא לערוך מה שנקרא השוואת מחירי בין זגגים וכן השוואת מחירים בין מתקיני חלונות. אלו יוכלו לספק כמה הצעות מחיר, מהן יהיה ניתן לקחת את ההצעה הכי משתלמת. 

את השוואת המחירים חשוב לעשות דרך פורטל מקוון שמכיר ובקיא בתחום הזה של חלונות אלומיניום, דלתות הזזה מאלומיניום, מנעולים לדלתות הזזה ועוד. אחרת, אפשר לסיים עם התקנה יותר יקרה מהמחיר הממוצע בשוק. 

אם אתם צריכים סיוע נוסף, צוות עולם האלומיניום זמין וישמח לקבל את פנייתכם, צרו קשר כעת. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!