תריסים וחלונות אלומיניום – כך תחסכו

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

בין אם אתם מעוניינים להתקין תריסים או חלונות אלומיניום בביתכם, במשרד או בכלל חלל פנים או חוץ אחר, יש בימינו מספיק אופציות בשוק, והאמת שזה עשוי להיות מבלבל. רגע לפני שבוחרים להתקין תריסים וחלונות מסוג כזה או אחר, מומלץ לעבור על המידע שריכזנו כאן עבורכם – המשיכו לקרוא כדי להתייעל ולחסוך בכיס.

למה דווקא אלומיניום?

אלומיניום הוא אחד מהחומרים הכי נפוצים עבור בניית חלונות ותריסים, כמו גם פריטי ריהוט אחרים, והאמת שממש לא בכדי. בפועל, חומר הגלם הזה טומן בחובו הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות, וזאת עוד לפני שדיברנו על המחיר של חלונות אלומיניום, אשר נחשב זול יותר מחומרים אחרים. בפועל, אלומיניום הוא חומר אשר מומלץ ומותאם לכל סוגי האקלים.

גם אם אתם מתגוררים בצמוד לחוף הים (אשריכם), ואתם יודעים שדברים אצלכם בבית מחלידים בגלל לחות גבוהה, עם אלומיניום אין צורך לדאוג. החומר הזה נחשב עמיד מאוד בפני קורוזיה וחלודה, ככה שהחלונות שלכם ייראו חדשים גם לאחר שנים שהם מותקנים. מעבר לכך, יצוין כי אלומיניום נחשב חומר גלם קל משקל וכן קל לעיצוב, ככה שניתן להתאים אותו עבור סוגי עיצובים מאוד מגוונים בעלויות יחסית ידידותיות.

איך נחסוך בהתקנת החלונות?

ייתכן שאתם צריכים תריסים, או אולי חלונות. ככה או ככה, השוואת מחירים להתקנת תריסים וחלונות אלומיניום היא צעד הכרחי בשוק של היום. יש בימינו המון אנשי מקצוע בתחומים שונים, ולכן המחירים מאוד משתנים בהתאם לסוג העבודה, המוניטין של אנשי המקצוע, המורכבות של העבודה ועוד. על מנת לחסוך עלויות בתהליך, אנחנו ממליצים לפעול בדרך הבאה:

  • השוואת מחירים: אתרו לכם איזשהו אתר השוואת מחירים שאתם יכולים להסתמך על ההצעות אשר מגיעות ממנו, בעדיפות לאתר עם מוניטין אשר מספק לפחות 3 הצעות מחירים שונות.
  • חיפוש מקומי: כאשר אתם משווים את העלויות בין אנשי המקצוע השונים, הקפידו לעשות זאת ברמה הלוקאלית. כלומר, הקפידו לקבל הצעות מחירים מאת אנשי מקצוע אשר מספקים שירותים באזור הספציפי שלכם.
  • אחריות: במהלך השוואת המחירים בין אנשי המקצוע השונים, הקפידו לבדוק תמיד מי מספק אחריות על העבודה שלו, וכן מהו משך האחריות במידה שהיא ניתנת.

לסיכום, כיצד נדע מי מבצע עבודה איכותית?

יש לנו 2 מילים עבורכם: תיק עבודות. כאשר אתם מחפשים מתקין חלונות ותריסי אלומיניום, וכן בזמן שאתם משווים מחירים, תמיד הקפידו על סקירה של תיק עבודות. כך תוכלו להיווכח עד כמה איש המקצוע באמת איכותי, עד כמה הוא קולע לטעם העיצובי שלכם וכולי. אחרת, אתם עלולים לסיים עם חלונות ותריסים אשר מותקנים בצורה חובבנית, או חמור מכך, מסוכנת. אם איש מקצוע מציג לכם תיק עבודות אשר מציג בתוכו התקנות מול גורמים גדולים, חברות וארגונים, מעולה. לסיכום, לא פחות חשוב, הקפידו תמיד לשאול לגבי צפי סיום העבודה.

חלונות אלומיניום

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!