כך תקבלו על קליל באוהאוס מחיר טוב

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

חברת קליל ידועה בפתרונות המתקדמים שלה לחלונות ודלתות. החברה קיימת מאז 1950 ומאז חלונות קליל הינם החלונות הכי נפוצים בישראל. כשאתם מחפשים חלונות חזקים, עם איטום טוב ומראה מאוד אלגנטי, רצוי להביא חלונות של קליל באוהאוס. אפשר להשיג על קליל באוהאוס מחיר טוב, מהמשווקים המורשים של קליל ברחבי הארץ. להלן טיפים איך להשיג על קליל באוהאוס מחיר הגון.

כפי שנאמר בפתיח, חברת קליל הינה חברה גדולה וותיקה, והיא המובילה בארץ כבר 71 שנים בכל מה שקשור לחלונות ודלתות אלומיניום, שהינו חומר נפוץ מאוד ברחבי ישראל לייצור חלונות.

המקור של סגנון הבאוהאוס הוא בגרמניה של לפני יותר מ-100 שנים, ומאז ועד היום הרבה ערים בעולם נבנו על בסיס סגנון הבאוהאוס האלגנטי, ביניהן גם תל אביב. סגנון הבאוהאוס נהיה יותר ויותר נפוץ, וברחבי הארץ נבנות הרבה מאוד שכונות ומבנים בסגנון באוהאוס,כשתחפשו בגוגל חלונות באוהאוס, סביר להניח שישר תיתקלו בחלונות של קליל באוהאוס עם מאפיינים של מבנים ישנים. התפיסה הרווחת אצל האדריכלים היא שהחלל של הבית הוא זה שמשרת את האדם שחי בתוך החלל הזה, ולכן סגנון הבאוהאוס בתוך הבית ייתן מראה מרווח יותר ופרקטי יותר למחייתו של האדם.

כשתחפשו בגוגל חלונות באוהאוס, סביר להניח שישר תיתקלו בחלונות של קליל באוהאוס. סדרת הבאוהאוס של קליל הפכה לסדרת הדגל של החברה בשנים האחרונות, ולכן כשמדברים על חלונות קליל באוהאוס מחיר הפרופיל יהיה לא זול, בגלל איכותו הגבוהה. אצל רוב המשווקים תוכלו לקבל על חלונות קליל באוהאוס מחיר שנע בין 1100 ל-1400 שקלים למ"ר.

בחלונות הבאוהאוס של קליל, חברת קליל הקפידה מאוד על רמות הגימור של החלונות מבפנים וגם מבחוץ. הייחודיות של קליל באוהאוס היא בכך שהזכוכית מחולקת באמצעות פרופילים דקים מאלומיניום. מכיוון שהפרופילים של האלומיניום דקים, הם לא פוגעים במראה ובעיצוב של החלון, והוא נראה רחב ופתוח, ומכניס אור לחלל החדר.

בחלונות קליל באוהאוס מחיר יכול להיות מושפע ממספר גורמים, כמו למשל דרך פתיחת החלון. חלונות נפתחים בכל מיני דרכים: חלונותבחלונות הבאוהאוס של קליל, חברת קליל הקפידה מאוד על רמות הגימור של החלונות מבפנים וגם מבחוץ הזזה, חלון הנע על ציר, חלונות עם פתיחת קיפ ודריי קיפ. בנוסף בחלונות קליל באוהאוס מחיר יכול להיות מושפע גם מעובי הזכוכיות, רמת הבידוד והאקוסטיקה, וכן – אפילו מצבע הפרופילים של האלומיניום.

חשוב לזכור, שכאשר אתם רוכשים חלונות קליל באוהאוס מחיר החלונות תמיד יהיה לפי מטרים רבועים, ולא יכלול את מחיר הביקור העבודה. בנוסף, אתם תמיד יכולים להוסיף לחלון תוספות כמו רשת נגד יתושים וחרקים, תריסי גלילה, או כל התקן אחר שייתן לכם נוחות. בדרך כלל המחיר לא יכלול תוספות אלו, שכן המחיר מדבר רק על הזגוגית והפרופילים של האלומיניום.

כשאתם מזמינים קליל באוהאוס, השיקול שלכם צריך להיות בעיקר שיקול עיצובי, אך חשוב שהעיצוב שאתם בוחרים יתאים לתקציב שלכם. המחיר של קליל באוהאוס ישתנה מספק לספק, ולכן כדאי שתחפשו טוב בגוגל ותעשו השוואה בין הספקים, כדי למצוא את הספק הטוב ביותר שאפשר לקבל ממנו על חלונות קליל באוהאוס מחיר הגון.

למרות שעולם העיצוב מתחדש ומשתנה כל שנה, סגנון הבאוהאוס נשאר כבר שנים מאוד נפוץ. זאת בגלל שסגנון הבאוהאוס הוא מאוד פשוט, מודרני ופרקטי. סגנון הבאוהאוס נפוץ מאוד בעולם כפי שנאמר, ולכן קוראים לו גם סגנון "בינלאומי", בגלל שנוטים להשתמש בובחברת קליל תוכלו למצוא מספר סגנונות של חלונות ודלתות באוהאוס, שיתאימו לשלל בניינים ובתים פרטיים בהרבה מקומות בעולם. בכל מקום בעולם צריך שחלל הבית יהיה פונקציונאלי, רחב ומואר, ואלו דברים שסגנון הבאוהאוס הבינלאומי יוצר במתחם המחיה שלנו.

בחברת קליל תוכלו למצוא מספר סגנונות של חלונות ודלתות באוהאוס, שיתאימו לשלל בניינים ובתים פרטיים, וייתנו לכם אוויר לנשימה במרחב חלל הבית. דגמים מאוד נפוצים הם קליל באוהאוס 7600 שהוא בעצם מערכת של חלונות ודלתות הזזה עם מראה מאוד נקים וקווים צרים, כך שהאלומיניום ופרופיל הבאוהאוס תופסים פחות נפח.

בנוסף יש את קליל באוהאוס 5600 שהוא מערכת של חלונות ודלתות עם מנגנון פתיחה על ציר, מראה נקי וקווים צרים. פרופיל זה כולל דלתות, חלונות, ויטרינות רצפה-תקרה וכמובן בבאוהאוס כמו בבאוהאוס – פרופילים צריך ומעודנים, שמביאים פשטות לבית שלכם. אז אם נפשכם חשקה בקליל באוהאוס, היכנסו לגוגל, מצאו ספק שיביא ויתקין את החלונות שלכם במחיר שווה לכל כיס.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!