כך תמצאו לקליל 7000 מחיר טוב

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

קליל 7000 הוא חלון אלומיניום מאוד נפוץ ופופולארי בישראל, שפותח ותוכנן על ידי חברת קליל. כולם מדברים על קליל 7000, מכיוון שאיכות המוצר עונה על כל הדרישות של הלקוחות בישראל, וגם יש לקליל 7000 מחיר טוב ונוח לכל כיס. מערכת זו של חלונות עובדת על קווים ישרים המאפשרים לאדריכל לשלב כל סגנון עיצובי שהוא רוצה. בגלל הפופולאריות והדרישה הגדולה לחלונות אלו, יש לקליל 7000 מחיר הגון וטוב.

אז כן, כפי שנאמר, קליל 7000 הינה מערכת החלונות והדלתות הנפוצה ביותר בישראל. מערכת החלונות הזו בדרך כלל מתאימהקליל 7000 הינה מערכת החלונות והדלתות הנפוצה ביותר בישראל לחלונות ודלתות של מפתחים בינוניים, ובנויה לחלונות ודלתות הזזה בלבד. למערכת קליל 7000 יש כמה מאפיינים עיקריים:

  • יש למערכת קווי עיצוב ישרים – כך האדריכל והמעצב יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יכולים לעבוד עם כל הסגנונות העיצוביים הקיימים.
  • המערכת אטומה ונוחה לתפעול במשך שנים רבות, ולכן כשתשיגו על מערכת קליל 7000 מחיר טוב, תדעו שחסכתם הרבה הוצאות לשנים הקרובות.
  • מכיוון שמערכת זו נפוצה ופופולארית, זה קל ומהיר לייצר אותה, כך שהסחורה תסופק לכם בזמן שנקבע, והמוצר יהיה איכותי.
  • הפרופילים של קליל 7000 מחוברים אחד לשני בזווית ישרה של 90 מעלות.
  • ניתן לצבוע את מערכת קליל 7000 בכל סוגי הצבעים, ולתת גימורים חלקים, מגורענים, מבריקים ועוד סוגי גימור אחרים.

לפני שאתם משלמים על קליל 7000 מחיר כלשהו חשוב שתבדקו שמי שאתם קונים ממנו, עומד בתקינה הישראלית. המוצר עמד בבדיקות של מכון התקנים הישראלי, לרמה D.

חלונות קליל 7000 מבוקשים מאוד גם בגלל שלקליל 7000 מחיר זול יחסית, לעומת החלונות המתחרים בשוק הישראלי, וגם בגללחלונות קליל 7000 מבוקשים מאוד גם בגלל שלקליל 7000 מחיר זול יחסית שהמאפיינים שלו מאפשרים לכל אחד שיתקין לכם את החלון, להתאים אותו למפתחים בגדלים שונים. בנוסף החלון נוטה להתקלקל מעט מאוד במשך השנים, וסביר להניח שלא תצטרכו להחליף את דגם החלון שלכם, ולא תצטרכו להשקיע על קליל 7000 מחיר נוסף. מערכת הנעילה של קליל 7000 היא גם מאוד נוחה, ומבוססת על מגע בדפנות החלון או הדלת.

מבחינת איטום, והגנה אקוסטית מפני רעשים מבחוץ, לקליל 7000 יש גם יתרון גדול. יש הרבה חלונות אקוסטיים בשוק, שמייתרים אטימות, אבל האטימות האקוסטית של קליל 7000 היא גבוהה במיוחד. אף אחד לא רוצה לשמוע את הצעקות של האלטיזעכן מבחוץ, את הכבישים הסואנים או האוטובוסים. אף אחד גם לא רוצה לשמוע את הצעקות של השכנים בבניין. כך כשתשלמו על קליל 7000 מחיר טוב, תדעו שגם לא תצטרכו לשמוע את כל הבלגאן הזה.

חברת קליל היא חברה שבאופן כללי מתמצאת ומתמחה בעיצוב של דלתות וחלונות אלומיניום של הבית. המפעל הראשי של החברהחברת קליל היא חברה שבאופן כללי מתמצאת ומתמחה בעיצוב של דלתות וחלונות אלומיניום של הבית ממוקם בצפון בעיר כרמיאל, ויש לה מפיצים ברחבי הארץ. החלונות של קליל יכולים לשמש אתכם כשתעברו דירה, ותרצו מוצר איכותי ועמיד, שלא תצטרכו להוציא עליו עוד כספים בעתיד, וכמובן תרצו להשיג על קליל 7000 מחיר זול, השווה לכל כיס, שהרי גם ככה מחירים של שיפוצים או בניית בית, הם מאוד יקרים. לפחות כך תוכלו להוזיל עלויות.

המחיר של פרופיל קליל 7000 יושפע בעיקר מהעיצוב שאותו תעשו בעזרת המעצב והאדריכל שלכם. עצם זה שהפרופיל הוא בעל קווים ישרים, הוא יאפשר להם לעבוד על כל סוג של עיצוב. מחירו של חלון סטנדרטי לבית יהיה בין 1200 ל-1500 שקלים חדשים לחלון אחד. יחד עם זאת, יש עוד הרבה סוגי מוצרים המתבססים על קליל 7000, ולכל אחד עלות שונה:

  • חלונות אלומיניום 700 ₪ למ"ר.
  • דלתות אלומיניום 750 ₪ למ"ר.
  • חלונות אלומיניום קליל קלאסי 690 ₪ למ"ר.

בנוסף ישנם עוד הרבה סוגים אחרים של חלונות קליל, ואת המחירים הממוצעים ניתן להוציא מאתר מידרג.

בסופו של דבר, אם אתם צריכים נמאס לכם מהרעש בדירה ואתם צריכים בידוד אקוסטי, אם אתם עוברים דירה או בוני בית חדש ומחפשים איזה חלונות ודלתות לשים בבית, התשובה הכי טובה בשבילכם היא דגם מפרופיל קליל 7000, שיחזיק מעמד ללא בלאי לאורך שנים, שיצליח לבודד אתכם מרעשים ולהיות ברמה אקוסטית מספקת, ושיהיה נוח לפתיחה, לסגירה ולנעילה. והכי חשוב? שיהיה במחיר שפוי לכל כיס.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!