זה לא סתם חלון. זה חלונות סלון

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

חלונות סלוןחלונות סלון יכולים להיות ממש כמו חלונות רגילים אחרים בבית. חלונות כנף, חלונות הזזה, חלונות קיפ או חלונות פתיחה וכד'. לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות הרבים שלו. אולם נדמה, שהסלון, בו אנו משקיעים כל כך הרבה ברמת העיצוב והגימור, מזמין חלונות הרבה יותר משמעותיים. גדולים יותר, מעוצבים יותר וגם כאלו שיביאו את הנוף של החוץ אלינו הביתה ובגדול.

היתרונות של חלונות סלון

ראשית כדאי לדעת, כי כדי שנוכל ליהנות מכל היתרונות של חלון גדול בסלון, חשוב שנבחר בחלונות המשלבים בין זכוכית לאלומיניום. שני חומרי גלם אלו, במידה והם מאיכות גבוהה ובמידה ונעשתה בהם עבודת שילוב איכותית, לא רק משלימים זה את זה אלא מעניקים ערך מוסף רב.

ראשית נתחיל ביסוד: זכוכית, בייחוד זכוכית מחוסמת, ההכרחית עבור מפתחים גדולים, בשל הביטחון הרב שהיא מקנה – היא חומר גלם כבד מאוד. כדי להחזיק אותה, נדרש שפרופיל המסגרת יהיה חזק מאוד. יתרה מכך, אם אנחנו נרצה שהפרופיל יהיה דק ולא יחרוץ ויחלק את החלון לחתיכות קטנות אלא ישאיר מראה נקי ומרהיב של זכוכית גדולה, הרי שנדרש לפרופיל שיכול להחזיק זכוכית גדולה וכבדה פי כמה. למזלנו, האלומיניום הוא בדיוק כזה. חומר קשוח ועמיד שלצד היותו חזק מאוד ובעל יכולת נשיאה גבוהה, הוא גם נוח לעיצוב, כך שניתן לקבל ממנו מגוון עצום של פרופילים בעיצובים שונים. יתרון בולט נוסף שלו, הוא היותו חומר זול יחסית.

 

על חלונות סלון ועיצוב

אם הזכוכית הגדולה והפרופיל המעוצב של האלומיניום מתקבל מראה חלק ונקי של חוץ הבית. למעשה, גם אם תבחרו בפרופיל בלגי היוקרתי, המחלק את החלון לצורות שונות, תקבלו אלמנט עיצובי העומד בפני עצמו. האלומיניום יגיע לרוב בצבעים קבועים מראש אבל ניתן בתוספת תשלום לבקש צבעים מגוונים ורבים אחרים, במידה וזה תואם יותר את הקו העיצובי שלכם.

ובל נשכח את נושא השקיפות של הזכוכית, המאפשר לאור השמש לחדור אל הבית ולהעניק נופך מיוחד וכמו כן לתת לנו את התחושה של היופי שבחוץ, במלוא הדרו, בלי לצאת מהבית ובלי להיחשף לחום שבחוץ או לפגעי מזג האוויר. מעבר לעיצוב, כאמור, ניתן לבחור גם את סוג החלון. חלונות גדולים מאוד (לא ויטרינות המהוות חלונות ליציאה מהמרפסת) יכולים כמובן להיפתח אבל גם יכולים להיות קבועים בלי יכולת לפתוח אותם, במידה וזה מקנה תחושת בטחון וכל תפקידם יהיה לשקף בצורה מרהיבה את הנוף שבחוץ.

 

ועוד מילה על בידוד

שמירה על בידוד נכון וטוב של הבית היא משימה חשובה אך מורכבת. היא כוללת את איכות עבודת הבניה, איכות חומרי הבניה וכמובן גם את הפתחים. שכן, הפתחים בהם נמצאים החלונות הם חיבורים, דרכם יכול להיפרץ הבידוד ולהכנסת משקעים, לחות, רוחות ורעש. אז מעבר לבחירה רק בחברות וקבלני אלומיניום מקצועיים ומנוסים, שאינם מחפפים לא בעבודה ולא בחומרי הגלם, יש לשים לב לאיכות פרופיל האלומיניום וסוג הזכוכית של חלונות סלון. חלונות סלון יהיו לרוב גדולים יותר ולכן החשיבות בנקודה זו גדולה גם היא.

זכוכית מבודדת ומחוסמת תסייע רבות וכך גם האלומיניום. הם יאטמו טוב יותר חדירה של נוזלים הביתה ובעיקר הם יבודדו אותו מפני הטמפרטורות שבחוץ. דהיינו, במידה ואם בקיץ ורוצים לשמור על הקרירות בבית, למערך חלונות סלון איכותי- תרומה רבה בכך. כנ"ל גם שמירה מפני הקור שחודר מהחוץ בימות החורף. הבידוד תקף גם לענייני הרעש. חלונות סלון איכותיים, יבודדו עבורכם גם רעשים מן החוץ, כך שהשלווה והשקט שלכם לא יופרו בצורה גסה.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!