יתרונות וחסרונות של פרגולה מאלומיניום

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

באופן כללי, ישנם יותר יתרונות מאשר חסרונות בפרגולה אשר בנויה מחומר כמו אלומיניום, בעודה נחשבת אחת מפתרונות ההצללה הכי פופולאריים בישראל. בשורות הבאות, נעבור על מידע אשר קשור בנושא זה, כמו גם ניתן כמה דוגמאות של מחירי פרגולות אלומיניום – המשיכו לקרוא.

קודם כל, ראוי לדבר על העמידות

לפני שנפרוס בפניכם את היתרונות השונים של פרגולות אלומיניום, וגם את החסרונות הבודדים שיש באילו, חשוב לציין כי פרגולות אלומיניום נחשבות מאוד חזקות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר, כולל אקלים אשר מאופיין עם קרבה לחוף הים. כל מי שמתגוררים בצמוד לחוף יודעים עד כמה הקורוזיה והחלודה הן בעיות קריטיות. בעת חשיפה ללחות, רוחות חזקות וגשם, אלומיניום אינו מחליד, מתעוות או נרקב, ולכן הוא יכול להחזיק מעמד שנים ללא צורך בתחזוקה אינטנסיבית. לאחר שציינו זאת, נתקדם להרחיב לגבי שאר היתרונות וכן מספר החסרונות שכדאי לקחת בחשבון. אם כבר בנקודה הזאת השתכנעתם, ראו פרגולות אלומיניום באתר פרגוליין ובחרו את איש המקצוע המתאים לפרויקט.

יתרונות נוספים וחסרונות של פרגולות אלומיניום

כאמור, נושא העמידות בדרך כלל עומד בראש סדרי העדיפויות של אנשים אשר מעוניינים להתקין פרגולת אלומיניום. עם זאת, ישנם עוד כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון, כמו למשל:

  • תחזוקה קלה: בניגוד לפרגולות עץ, פרגולות אלומיניום אינן דורשות צביעה, שימון, שימור או טיפול מיוחד. כל מה שצריך לעשות הוא לנקות אותן מדי פעם.
  • קל משקל: פרגולות אלומיניום קלות משמעותית מפרגולות עץ, מה שמקל על התקנתן ועל השינוע שלהן. כאשר השינוע קל ומהיר יותר, ככה גם העלויות יותר זולות בכיס, זכרו זאת. זאת, בניגוד לעץ אשר נחשב כבד ומצריך אמצעי הובלה יקרים יותר.
  • גיוון עיצובי: פרגולות אלומיניום מיוצרות בכל מיני צבעים, סגנונות ועיצובים, וכמובן שניתן להזמין פרגולות מהסוגים האלה בהתאמה אישית, כלומר לפי דרישות עיצוב.
  • עמידות באש: בניגוד לעץ, פרגולות אלומיניום אינן דליקות, מה שהופך אותן בטוחות יותר לשימוש.

מלבד היתרונות לעיל, ראוי לציין כי בהיבט של החסרונות, פרגולות אלומיניום עשויות להיות יקרות יותר מפרגולות עץ. כמו כן, האלומיניום לא ממש מאופיין במראה טבעי, כמו למשל עץ, ככה שעבור חלק מהחללים הוא עשוי שלא להתאים. אבל, וזהו אבל חשוב, כדאי לדעת שבימינו ניתן להזמין אלומיניום דמוי עץ, ככה שניתן להתגבר על החיסרון הזה בקלות.

לסיכום, כמה עולה להתקין פרגולת אלומיניום?

מחפשים פרגולת אלומיניום עם מנוע חשמלי? תהיו צפויים לשלם כ-1,400 – 1,900 ₪ למ"ר. רוצים דווקא התקנת פרגולה תלויה מאלומיניום? המחירים הצפויים יהיו כ-1,540 – 2,100 ₪ למ"ר. אם אתם חפצים לשלב בין אלומיניום וזכוכית, בדרך כלל העלויות ינועו בין טווחים ממוצעים של כ-2,400 – 2,800 ₪ למ"ר. עדיין לא בטחים במה לבחור? לא יודעים כמה יעלה הפרויקט הסופי שלכם? המלצה מאיתנו, כדאי לבדוק כעת מחירון פרגולות באתר פרגוליין.

PERGULA

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!