סגר לדלת הזזה

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

סגר לדלת הזזהבין אם מחפשים סגר לדלת הזזה מסוג כזה או אחר, בדרך כלל הפנייה הראשונה תהיה אל אלוני האינטרנט וגוגל. כאשר עושים זאת, אפשר לקבל את כל המידע תוך כמה דקות. צוות עולם האלומיניום מזמין אתכם לקרוא את המדריך הבא לבחירת סוגרים לדלתות הזזה, המשיכו לקרוא. 

אפשר לקנות בקלות סגר לדלת הזזה באינטרנט, אבל האם תהיו בטוחים שזהו סוג הסגר שהדלת שלכם מצריכה? בעולם הקניות המקוון של היום, קל מאוד להתבלבל ולבחור במוצרים הלא נכונים. אז, נכון שיש חוק ביטול עסקה בישראל, אבל עדיף למנוע בזבוז זמן יקר בהחלפת מוצרים. לכן, בעת בחירת סגר לדלת הזזה, יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • התקציב – כמה אתם מעוניינים להוציא על סגר דלת הזזה?
  • סוג הסגר – ישנם סגרים לדלתות הזזה מסוגים שונים, הגדירו את צרכיכם מראש.
  • תכונות מיוחדות – האם אתם צריכים סוגר עם טריקה שקטה? סוגר עם בולם זעזועים? הגדירו מראש.
  • אחריות – כדאי לבדוק אם המוצר כולל אחריות מכל סוג עליו. 

למה צריך סגר לדלת הזזה?

סגר לדלת הזזה נדרש מסיבות שונות, בעוד כי הסיבה הבטיחותית היא כנראה הסיבה החשובה ביותר. זאת, במיוחד במקרים בהם מדובר בבתי אב עם ילדים קטנים. הילדים כל הזמן עסוקים בלפתוח, לסגור ולטרוק כל מיני דלתות וחלונות בבית, מה שעשוי להוות סכנה חמורה לאצבעות ובכלל. 

בכך, סגר לדלת הזזה מאפשר לקבל את השקט הנפשי, שגם אם הדלת תיטרק, היא חלילה לא תיטרק על האצבעות של הילדים הקטנים בבית. כמו כן, סגרים לדלתות הזזה נדרשים גם עבור בתים בהם יש רוחות פרצים חזקות. אלמלא הסגר, הדלת תיפתח ותיטרק ע"י רוחות, מה שיכול להוביל לנזק בצירים של הדלת, בזכוכית וכולי. באופן טבעי, דלתות עם מנגנון טריקה עדין ועם בולם זעזועים, הן דלתות שמחזיקות יותר מעמד בטווח הארוך.

סוגים של סגר דלתות הזזה ומחיריהם 

באופן כללי, מחיר סגר לדלת הזזה אינו גבוה, כאשר מחירי אלמנטים אלו יכולים לנוע בין עשרות שקלים למאות שקלים בודדים. במחירים ממוצעים של כ-150 – 250 ₪, ניתן לקבל סגר לדלת הזזה וכן התקנה מקצועית של אלמנט הבטיחות. אם בוחרים להתקין לבד סגר דלת הזזה, אפשר לחסוך בממוצע 100 – 150 ₪.

ניתן לבחור בסוגים כמו:

1) בריח לדלת הזזה.

2) פין נעילה לחלון דו דלת הזזה.

3) סגר גלגל בעומס גבוה (נקרא גם גלגל 7000 עומס גבוה).

4) נגדי נעילה לחלון ולדלת הזזה. מעבר לסוגים אלו, קיימים גם מנעולים נוספים ומעצורים שיכולים להתאים לכל סוגי הדלתות.

ברוב המקרים המנעולים יהיו אוניברסליים, אם כי חלק מהדלתות מצריכות אלמנטים ייעודיים. 

התקנת סגר דלת הזזה יכולה לגרום לנזק בדלת? 

מה מצריכה התקנת סגר דלתות הזזה? האם התקנת הסגר יכולה לגרום לנזקים כלשהם? באופן כללי, התקנת סגירת הזזה פשוטה ואורכת כ-30 דקות במקסימום. אם הזגג או המתקין פחות מנוסים, ייתכן שייקח להם כשעה+- כדי להתקין סגר דלת הזזה. בתוך כך, התקנת הסוגרים לעיתים תצריך קידוח של חורים עבור התקנת האלמנט. 

כאשר קידוח מהסוג הזה מתבצע בדלתות הזזה, יהיה חשוב במיוחד לאטום את הדלת בסיום ההתקנה של הסגר. באופן זה, כל מה שקשור לנזילות מים, קורוזיה או חדירה אוויר – יימנע. כל עוד ההתקנה מבוצעת נכון ולאחריה מבצעים גם איטום מקצועי, מה שעושים לרוב ע"י חומרי איטום אקריליים, הסגר לא אמור לגרום לנזקים מיותרים.

כיצד לאתר זגג להתקנת סגר דלת הזזה? 

בכל מה שקשור למציאת זגג או מתקין עבור סגר דלת הזזה, לא חסרות אפשרויות. החל מדרום הארץ, באר שבע, דרך המרכז ועד צפת, ישנם לא מעט זגגים העסקים בתחום זה, כמו גם מתקינים עצמאיים אחרים. אם אפשרי לקבל המלצות מחברים ובני משפחה שהשתמשו בשירות זה בעבר, מעולה. 

אם אין המלצות מחברים, אפשר גם לבדוק ביקורות מקוונות לקבלת מידע נוסף. אפשרי לבדוק ברשתות החברתיות, בפורומים שונים, ובאופן כללי, בגוגל. לאחר שמצמצמים את רשימת הזגגים לכ-3-4 אנשי מקצוע, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכל אחד וכך להשוות את השירותים שהם מציעים. בעת בדיקה מול זגגים, יש לקחת את הפרטים הבאים:

  • זמינות הזגג
  • סוגי החומרים שהזגג משתמש בהם
  • הצפי לסיום ההתקנה
  • שירותים נוספים שייתכן שהזגג מספק 

במה תעזור השוואת מחירים בין זגגים?

השוואת מחירים בין זגגים להתקנת סגר דלת הזזה, היא בדיוק מה שמבדיל בין צרכנים חסכנים לצרכנים פחות מחושבים. בתוך כך, ההשוואה יכולה לחסוך בין עשרות שקלים למאות שקלים על כל מוצר או שירות כזה ואחר. 

עם ההשוואה הנכונה, אנשים יכולים לחסוך 15% – 25% על המוצרים והשירותים שהם צורכים, אבל זו לא הסיבה היחידה לערוך את ההשוואה. ההמלצה היא, תוך כדי ההשוואה, לקבל כמה שיותר המלצות, לקרוא ביקורות ודירוגים מקוונים. וכך מוצאים את אנשי המקצוע המתאימים. 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!