סורגים לבית – כל המידע הרלוונטי

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

סורגים לבית הם בעלי שני תפקידים עיקריים: התפקיד הראשון הוא לשמור על הילדים בתוך הבית ולמנוע מהם סכנה, התפקיד השני הוא להבטיח כי הפורצים ישארו מחוץ לבית. למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב זאת, לא כל סורג מתאים לשמירה על הילדים ולהגנה נגד פריצות. 

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע לסורגים המתאימים ביותר לשמירה על ילדים, בנוגע לסורגים המתאימים ביותר להגנה נגד פריצות ועוד מידע נוסף. 

 

סורגים המתאימים לבית

ישנם שלושה סוגי סורגים עיקריים בהם מרבית האוכלוסייה הישראלית משתמשת בביתם. שלושת סוגי הסורגים הללו הם:

  • סורג ישר – כאשר אנו מדברים על סורג ישר אנחנו למעשה מדברים על סורג ישר עשוי מתכת שאינו יוצא החוצה ולמעשה די תוחם את החלל של החדר. סוג זה של הסורגים מהווה בעיה מבחינת השטח שהוא תופס, אך יש אפשרות לשלב בסוג זה פרזולים ואפשרויות עיצוב שונות. 
  • סורג בטן – לעומת הסורג הישר שתוחם את החדר ומהווה בעיה מבחינת השטח שהוא תופס, סורג בטן אינו תוחם את החדר וכך אנו נהנים מהיתרונות הקיימים אצל סורגים שקופים על חלון, ונהנים מתחושה של חופשיות מלאה. כמו כן, יש אפשרות להניח על סורג הבטן עציצים, לתלות על כביסה וכן הלאה.  אתם יכולים לעצב את סורג הבטן לפי הרצון שלכם, ניתן אפילו לשנות את הגודל של בליטות הסורג כלפי חוץ. 
  • סורג מתקפל – סוג זה של סורגים מתאים במיוחד לחלונות בעלי חבל כביסה או לחדרי ממ"ד, זאת מאחר ומדובר בסורג שדומה מאוד לסורג הישר רק שיש לו אפשרות פתיחה בהזזה או פתיחה החוצה. 

 

אילו סורגים הכי מתאימים לשמירה על ילדים?

בהתאם לחוק במדינת ישראל הרווח בין סורג לסורג לא יכול להיות גדול יותר מעשרה סנטימטרים, כמו כן עוביו של הסורג צריך להיות עשרה מילימטר והוא צריך להחזיק מעמד בעומס של 69 קילוגרמים. 

הסורג אשר נחשב לסורג הבטוח ביותר הוא הסורג הישר, זאת מאחר ובשונה מסורג הבטן, ילדים אינם יכולים לשבת על הסורג, לגרום לעומס על סורג ולסכן את עצמם. 

ללא קשר לסוג הסורג שאתם בוחרים, חשוב מאוד להתייחס בתשומת לב מלאה לשני נושאים עיקריים: האם מדובר בסורג מלא או חלול, האם הסורג הוא מגולוון או שלא. 

סורגים חלולים יכולים לפתח חלודה בחלקם הפנימי, מים יכולים לחלחל לתוך הסורג ולגרום להיווצרות ריקבון.

כאשר מבצעים למתכת תהליך גלוון היא הופכת להיות עמידה נגד קורוזיה, כך נמנעת האפשרות להיווצרות חלודה. 

 

אילו סורגים הכי מתאימים להגנה נגד פריצות?

העובי של סורגים שמטרתם היא למנוע פריצות צריכים להיות בעובי של 12 מילימטר לפחות. אנו ממליצים לכם לבצע התקנה של סורג העשוי ברזל מלא ולא סורג חלול, זאת מאחר והרבה יותר קשה לחתוך סורג מלא.  

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!