עבודות גובה בסנפלינג

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

סנפלינג היא פעילות פנאי הדורשת שימוש בחבל כדי לרדת מגובה. האדם שיורד בחבל, המכונה "סנפלינג", יכול לשלוט בירידה שלו על ידי שליטה במהירות ובמידת התנופה. החבלים מעוגנים בדרך כלל בקצה אחד ואז מורידים לקרקע או לפלטפורמה אחרת. הקצה השני של החבל נקשר למשהו יציב על הקרקע או הפלטפורמה כך שהוא לא יכול להחליק דרך נקודת העיגון שלו. הסנפלינג קושר קצה אחד של החבל סביב המותניים שלהם, עוטה כפפות כדי להגן על הידיים ומשתמש ברגליהם כדי לשלוט באיזו מהירות הם יורדים במורד החבל.

הגובה ממנו גולשים בסנפלינג הוא גורם מרכזי בקושי בפעילות. גובה המצוק או הבניין יקבע כמה זמן ייקח לרדת ולעלות. ככל שהגובה גבוה יותר, כך זה ייקח יותר זמן. זה יכול לנבוע מגורמים רבים כמו רוח, גשם או שלג, ותנאים סביבתיים אחרים שעשויים להשפיע על החוויה של האדם בזמן סנפלינג. סנפלינג הוא ספורט פופולרי שבו אנשים יורדים מגובה באמצעות חבלים ורתמות. סנפלינג המכונה גם סנפלינג, היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרדת מקיר סלע או אזור תלול אחר. השימוש בסנפלינג אינו מוגבל רק לטיפוס צוקים. ניתן להשתמש בו במצבים רבים אחרים בהם יש צורך לרדת מנקודה מוגבהת. השימוש הנפוץ ביותר לסנפלינג הוא עבור כבאים, שם הם יכולים להשתמש בו כדי לרדת מבניינים או עצים שעלו באש.

סנפלינג הוא סוג של טיפוס או ירידה במדרון או מצוק תלול, בדרך כלל באמצעות חבלים. מי שיורד מהמצוק – ה'סנפלינג' – מוגן מנפילה על ידי שימוש בחבל העובר דרך מערכת של עוגן קבוע אחד או יותר בראש המצוק ומאובטח בתחתיתו לסוג כלשהו של עוגן קבוע. התקן עיגון, כגון חבל אחר, לולאות סלע או טבעות מתכת. סנפלינג הוא סוג של עבודה הדורשת כוח פיזי וזריזות רבה. זה גם מחייב את העובד להיות בריא, שכן זה יכול לדרוש מהם לטפס למעלה ולמטה בצד של בניין או צוק.

עבודות הגובה בסנפלינג נדרשות לרוב לבצע משימות כגון:

  •  בדיקת מבנים ומבנים נוספים
  • ניקוי חלונות
  • צביעת מבנים

בשביל לעשות סנפלינג צריך חבל ורתמה. החבל משמש כחבל ההצלה והרתמה משמשת לאבטחת עצמך. אתה תמיד צריך לוודא שהרתמה שלך מתאימה היטב סביב הגוף שלך ושהיא מאובטחת כראוי לפני שתתחיל לטפס למטה. לכן במידה ויש לכם משהו שאתם צריכים לבצע עבודות עם סנפלינג מומלץ לכם לקרוא לחברת המרכז לעבודות סנפלינג בגובה מקצוענים בתחום עבודות גובה בסנפלינג.

סנפלינג

סנפלינג היא פעילות פופולרית עבור אנשים בכל הגילאים. הפעילות כוללת ירידה למרחק אנכי קבוע באמצעות חבל תלוי מלמעלה. ניתן לחזק את החבל מהחלק העליון של חפץ, או שניתן לחזק אותו מנקודת עיגון קרקעית. ישנן טכניקות רבות ושונות המשמשות לירידה מהחבל, והן תלויות בסוג הירידה, בשטח ובגורמים נוספים. הטכניקה הנפוצה ביותר היא להחליק במורד החבל כששתי הרגליים יחד בצד אחד של הגוף פונות כלפי מעלה הרחק מהקרקע מתחת. טכניקה זו ידועה כ"סנפלינג" או "סולו" כאשר היא נעשית ללא כל הגנה נוספת כגון רתמת טיפוס או כל מכשיר אחר כמו חבלים או מלחצי מתכת המחוברים לרגלי הסנפלינג. סנפלינג, הידוע גם בשם סנפלינג, הוא סוג של ירידת חבל הכוללת הורדה של טיפה אנכית או מצוק באמצעות חבל. האדם היורד מהחבל ידוע בתור סנפלינג.

מהן הסכנות הכרוכות בסנפלינג?

הסכנות הכרוכות בסנפלינג כוללות תליה, שבה הסלע מזדקר החוצה ועשוי להיות קשה לטפס בחזרה למעלה, וסלע רופף שעלול להיות לא יציב ולגרום לפציעה. חשוב שיהיה עוגן מאובטח לפני שמתחילים בסנפלינג כדי שאם משהו ישתבש במהלך הירידה, תהיה דרך לעלות בחזרה.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!