פרופיל בלגי 7300 מחיר

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

פרופיל בלגי 7300 מחירמלבד לחדירת אור יום ולאפשרות לאוורר את הבית, חלונות הפכו לאחד האלמנטים החשובים בעיצוב הבית. בעבר, החלונות ענו על צרכים פרקטיים בלבד, אך כיום, המודעות לעיצוב הבית צוברת תאוצה ועולם החלונות תופס חלק משמעותי בכך. אחת האופציות לחלון מעוצב ויפה הוא חלון קליל פרופיל בלגי 7300. מהו דגם זה ומה המחיר שלו? על כך נרחיב במאמר הבא. 

פרופיל בלגי 7300 מחיר– מהו פרופיל 7300?

פרופיל בלגי 7300 הוא אחד הדגמים המבוקשים של קליל. מדובר במערכת חלונות ודלתות ציר העשויים אלומיניום בפרופיל בלגי. מהו פרופיל בלגי בלגי?

פרופיל הוא למעשה המסגרת של הוויטרינה. הפרופיל קובע את אופן הפתיחה, את רמת הבידוד, את הנוחות של השימוש בוויטרינה ואת המראה שלה. חלון בלגי הוא חלון עם פרופיל בעל חיתוך דק ועדין מאוד, כך שהחלון הבלגי מורכב ברובו מהזכוכית עצמה. 

הפרופיל הבלגי עשוי מחומר מתכתי, כאשר אלומיניום נחשב לאיכותי ביותר. יש לכך מגוון סיבות ביניהן גמישות החומר המאפשרת לעצב אותו במגוון צורות וצבעים, לפי בחירתכם. חלון בלגי מאפשר מגוון רחב של חלוקות ועיצובים שונים כך שתוכלו להתאים את גודלו ואת הצבע שלו לפי עיצוב הבית שתרצו. 

פרופיל בלגי 7300, מתאפיין בפרופיל צר ועדין מאוד שמעוצב בסגנון אירופאי. ניתן להתאים לחלונות אלה ידיות מתוך מבחר רחב של ידיות, הן בסגנון בלגי והן בסגנונות אחרים. 

פרופיל בלגי 7300 מחיר- נתונים טכניים

פרופיל בלגי 7300 הוא מערכת חלונות הזזה בסגנון בלגי. מדובר בפרופילים צרים, מעוצבים ועדינים. פרופיל בלגי 7300 מאפשר נעילה רב נקודתית ובנקודה אחת לפי בחירתכם. תוכלו לצבוע את החלון בכל סוגי הצבעים- IRON (גוונים במראה ברזל ומרקם מגורען) FINE IRON (גוונים מטאליים במרקם חלק), אילגון (אנודייז), METAL (מראה אלומיניום טבעי) ומגוון צבעי RAL (גימור חלק ומבריק למראה נקי וקלאסי).

גובה המפתח המקסימלי לכנף הוא 240 ס"מ, רוחבו המקסימלי לכנף הוא 140 ס"מ ומשקלו המקסימלי לכנף הוא 140 ק"ג.

פרופיל בלגי 7300 מגיע עם שני סוגי פתיחות-

  • ויטרינות הזזה כנף נגררת על כנף- הדלתות הנפוצות ביותר. בוויטרינות אלה הפתיחה היא בהזזה כאשר כנף אחת על השניה. יש לקחת בחשבון כי בצורה זו פתיחת הוויטרינה תהיה רק עד חצי משטח הפתח. 
  • ויטרינות הזזה לתוך כיס בקיר- דומות לוויטרינות הזזה כנף על כנף, אך ההבדל ביניהן מתבטא בפתיחת הוויטרינה. בוויטרינה זו פתיחת הדלת מתאפשרת במלואה. הדבר אפשרי בזכות הכיס הפנימי שתוכנן מראש בקיר. ניתן לבחור שכל כנפי החלון ייפתחו לאותו כיס או שכל כנף תפתח  לצד הכיס שלידה. וויטרינת כיס מאפשרת אוורור מקסימלי ללא עלות גבוהה. 

תוספות- 

  • רשת- תוכלו לשלב עם החלון רשת קבועה, רשת נשלפת או רשת על ציר. 
  • תריס- תוכלו לשלב עם החלון תריס חשמלי או תריס ציר בפתיחה החוצה, תריס על ציר ועוד. תוכלו לבחור בארגז תריס סמוי. 

פרופיל בלגי 7300 מחיר- יתרונות

לפרופיל בלגי 7300, יתרונות שהופכים אותו לכדאי על פני חלונות סטנדרטיים. 

  • עיצוב

חלונות הבית הם אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הבית. אם אתם רוצים עיצוב יפהפה לבית, אך עם זאת לא להוציא על העיצוב סכומים גבוהים מאוד, פרופיל בלגי 7300 עונה בדיוק על הצורך הזה. שימו לב שהוא מגיע במגוון רחב של צבעים. 

  • איכות

החלון עשוי אלומיניום שנחשב לחומר גלם בעל עמידות גבוהה מאוד. הוא עמיד בפני נזקי מזג האוויר השונים, מאפשר אטימה מוחלטת ובידוד אקוסטי ותרמי.

פרופיל בלגי 7300 מחיר- אז כמה זה עולה?

אז הגענו לשאלה המרכזית- מה המחיר של פרופיל בלגי 7300. קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי כיוון שהיא תלויה במספר גורמים שונים. כפי שציינו קודם, החלון מגיע במגוון צורות, גדלים, עיצובים וצבעים שונים שישפיעו בסופו של דבר על המחיר הסופי. 

לכן, על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת, יהיה עליכם קודם כל לבחור בין כל הפרמטרים השונים. 

המחיר עצמו ייקבע בסופו של דבר על פי מ"ר ויש לשלם גם על מחיר ההתקנה. לעתים עלות ההתקנה תהיה כלולה מראש בהצעת המחיר ולעתים לא לכן כדאי לברר זאת מראש. 

ממוצע המחירים של פרופיל בלגי 7300 ינוע בין 1,600 ל-2,200 שקלים לחלון. במידה ותבחרו במספר חלונות המחיר ינוע בין 1,400 ל-1,600 שקלים למ"ר.

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!