שלב תריס רפפה מחיר

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

שלב תריס רפפה מחירשלב תריס רפפה מחיר

תריס רפפה הוא מוצר משתלם ונפוץ מאוד. כל שלב בתריס רפפה כולל גם ציר המאפשר לשלב להסתובב סביבו. בצורה כזו, ניתן להכניס אל החלל אור ואוויר מבלי להזיז לגמרי את התריס. מה זה תריס רפפה? מה היתרונות שלו? וכמה הוא עולה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

שלב תריס רפפה מחיר- מה זה בכלל?

תריסי רפפה, הם למעשה התריסים הסטנדרטיים שאנחנו מכירים. בתריסי גלילה שלבי התריס נגללים על פני ציר וכך ניתן לגלול או לפרוש אותם בהתאם לרצוננו. לעומת זאת, בתריסי רפפה, שלבי התריס פרושים באופן קבוע. על מנת לפתוח או לסגור את שלבי התריס יש לבצע אחת משתי הפעולות הבאות- 

  • הסטה של מסגרת התריס- תריס רפפה מגיע באחת משתי אפשרויות פתיחה- הזזה או ציר. פתיחה בהזזה מתאפשרת בשתי דרכים- או כנף נגררת על כנף או הזזה לתוך כיס. בהזזה של כנף נגררת על כנף יש לקחת בחשבון כי פתיחת התריס תהיה רק עד חצי משטח הפתח. בהזזה לתוך כיס לעומת זאת, התריס ייכנסו לתוך כיס שתוכנן מראש בקיר וכך תתאפשר פתיחת התריס במלואו. פתיחה של ציר היא למעשה כמו פתיחה של דלת. ניתן לבחור בין פתיחה כלפי חוץ או כלפי פנים. בפתיחת ציר ניתן לפתוח את התריס במלואו. יש לקחת בחשבון כי הנחת רהיטים בסמוך לתריס בפתיחת ציר יוכלו להפריע לפתיחה. 
  • הטיית שלבי התריס- הדרך השנייה לפתיחה או סגירה של התריס תהיה הטיה של השלבים. בתריסי רפפה, כפי שציינו קודם, כל שלב בתריס כולל גם ציר המאפשר לשלב להסתובב סביבו. כל הצירים מחוברים זה לזה באמצעות מוט דק. על ידי הרמה או הורדה של ידית התריס ניתן לסובב את שלבי התריס וכך להחליט האם יהיו סגורים או פתוחים. במידה ותבחרו בשיטת ההטיה של שלבי התריס, פתח החלון לא יהיה פתוח במלואו, שכן שלבי התריס יחסמו חלק ממנו. 

שלב תריס רפפה מחיר– יתרונות

  • אין צורך בארגז תריס- היתרון הראשון של תריס רפפה הוא העובדה שאין צורך בארגז תריס מעל החלון. בתריס גלילה, ארגז התריס הוא דבר הכרחי והוא ימוקם מעל החלון. במצבים רבים אנשים מעדיפים לא להתקין ארגז תריס מעל החלון, בגלל סיבות שונות כמו מגבלות של המבנה, העדפה עיצובית ועוד. על ידי התקנה של תריס רפפה אין צורך להתקין ארגז תריס שלוקח מקום נוסף בחלל הבית. 
  • קל ונוח- הפעלתו של תריס רפפה היא קלה מאוד ונוחה מאוד. על ידי הזזה קלה של ידית התריס ניתן לפתוח ולסגור אותו לפי רצונכם, בלי צורך בהפעלת מאמץ פיזי כמו בתריס גלילה ידני. כמו כן, קיימים כיום תריסי רפפה חשמליים שהופכים את השימוש בהם לקל אפילו יותר.  
  • פרטיות- תריסי רפפה מאפשרים לשמור על פרטיות. זו אחת הסיבות שמתקינים אותם בעיקר בחדרי מקלחת. כאשר שלבי התריס פתוחים, התריס עצמו עדיין נשאר במקומו ומאפשר לשמור על פרטיות למי שרוצה בכך. 
  • הצללה- תריס רפפה מאפשר שליטה  מלאה בכמות האור שנכנסת לחלל החדר. כך ניתן לבחור האם אנחנו רוצים שהתריס יהיה סגור לחלוטין, פתוח לחלוטין או ששלבי התריס יהיו מוטים מעט ויאפשרו חדירה מעטה של אור. 
  • מחיר- המחיר של תריסי רפפה הוא יחסית זול מאוד. בהשוואה לתריס גלילה ידני, או תריס גלילה חשמלי בו אתם משלמים גם על המנוע החשמלי, המחיר של תריס רפפה נחשב לזול ביותר. 

שלב תריס רפפה  מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי כיוון שהיא תלויה בכמות השלבים שתצטרכו, בגודל התריס ובגורמים נוספים. יש לקחת בחשבון כי על מנת לתקן, להחליף או להתקין תריס רפפה חדש יהיה עליכם להזמין איש מקצוע וברוב המקרים לביקור שלו תהיה עלות נוספת. 

יש לקחת בחשבון כי החומרים של תריס רפפה הם לא יקרים במיוחד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים לתריס רפפה ולחלקים בו- 

  • מחיר שלב פלסטיק בתריס רפפה ינוע בין 10 ל-20 שקלים, לכל שלב, לא כולל מחיר ביקור.
  • מחיר החלפת זוג שלות (מחזיקי השלבים) ינוע בין 10 ל-20 שקלים, לא כולל מחיר ביקור. 
  • מחיר החלפת מנוף לתריס רפפה ינוע סביב 25 שקלים, לא כולל מחיר ביקור. 
  • מחיר החלפת זוג גלגלים לתריס רפפה ינוע סביב 40 שקלים, לא כולל מחיר ביקור. 
עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!