סגר לחלון הזזה

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

סגר לחלון הזזהישנם סוגים שונים של סגר לחלון הזזה, כאשר סוגרים לחלונות הזזה יכולים להיות מיוצרים מחומרים מאוד מגוונים. באופן כללי, בחירת סגרים לחלונות הזזה מצריך התחשבות בכמה פרמטרים שונים, וזאת לפני בדיקת מחיר הסגר. מה חשוב לקחת בחשבון? הנה המידע. 

רגע לפני שבוחרים להזמין איש מקצוע כזה או אחר, חשוב לקחת בחשבון את האפיון, הצרכים והמטרות מכל פריט או שירות שמזמינים. כך גם רלוונטי לגבי התקנת סגר לחלון הזזה, כאשר סוגרים לחלונות הזזה יצריכו התחשבות בפרמטר של בטיחות, איכות ועיצוב גם יחד. הנה כמה מהמרכיבים הכלולים בבחירת סוגר חלון הזזה:

  • סוג סוגר – ישנם סוגרים עם פין, עם מגנט ועם מפתח, הכל בהתאם לצרכי הנעילה. 
  • ארץ ייצור – כל סגר לחלון הזזה מיוצר במדינות שונות, כאשר ההמלצה תהיה לבחור במתקנים המיוצרים כאן בישראל. 
  • סוג הסגירה – אם מדובר על בית קרקע או משרד, חשוב לבחור סגר חזק שיגן מפני פריצה. 

באיזה סגר חלון הזזה לבחור? – מידע כללי 

סגר לחלון הזזה יכול להוות יתרון בטיחותי חשוב, אבל בעת בחירת סוגרים אלו חשוב לקחת בחשבון גם את האלמנט העיצובי שבעניין. בתוך כך, סוגרי חלונות הזזה מגיעים בכל מיני צורות שונות ובכל מיני סוגים וצבעים. כאשר בוחרים בסגר לחלון ההזזה, יהיה חשוב לקחת בחשבון את הפונקציות של הסגר ועד כמה הוא בעצם שימושי ויעיל. 

ישנם סוגרים אשר מיוצרים בצורות מרובעות, כאשר אלו בדרך כלל יהיו סוגרים הנפתחים ונסגרים באמצעות מפתח. כמו כן, בימינו ישנם כל מיני סוגרים עם קוד דיגיטלי, אפילו סוגרים שמתאימים לבתים חכמים. יש לציין, התקנת סוגרים מהסוגים אלו יצריכו את אנשי המקצוע המתאימים לכך. מי הם? הנה המידע, המשיכו לקרוא. 

מי מתקין סגר לחלון הזזה?

כאמור, ישנם כל מיני סוגים של סגר לחלון הזזה, כאשר כל סוגר חלונות הזזה יצריך את אנשי המקצוע המתאימים. בין אנשי המקצוע אפשר למצוא את הבאים:

  • זגגים – אלו מתקינים סגר לחלון הזזה החל מהסוג הסטנדרטי עד למורכבים יותר, כל עוד הסגר הוא מכאני ולא דיגיטלי, עם קוד, מחובר לחשמל, לבית חכם וכולי. 
  • מפרזלים – אלו יתקינו סגר לחלון הזזה מתקדם יותר, כמו למשל סגרים לחלונות מפורזלים, עם ידיות מפורזלות ועוד.
  • חשמלאים – אלו יתאימו עבור התקנת מנעולים דיגיטליים, מנעולים לחלונות של בתים חכמים ועוד. 
  • מתקיני חלונות – מעבר לזגגים, יש גם אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בהתקנת חלונות ואביזרים נלווים. 

כאשר נדרשים לבחור בין אנשי המקצוע הנ"ל, חשוב לקחת בחשבון לא רק את מבנה התמחור שלהם, אלא גם את ההמלצות על אלו. אם למתקין מסוים אין את היכולת לספק רשימת המלצות, דרשני, יש להמשיך הלאה לאיש המקצוע הבא בתור. 

במה בוחרים? – סוגי סגרים לחלונות הזזה ומחיריהם

לפני שבוחרים סגר חלון הזזה, חשוב לבחון מה בעצם הבעיה. אם הבעיה היא בטריקה של החלון, אפשר להתקין מעצוב שקוע לסגירת חלון זכוכית. מעצור זה יעלה 6 ₪ בלבד, התקנתו עשויה לעלות עד כ-100 – 150 ₪. אם הבעיה היא לא בטריקה של החלון או הזכוכית, אלא רוצים לשפר אבטחה, ניתן להתקין מנעול מהבאים:

  1. מנעול עם מפתח – מעולה עבור אבטחה מקסימלית.
  2. מנעול חובק – אלו מיועדים לחלונות הזזה זכוכית בצורה מותאמת. 
  3. מנעול לחיצה – מנעול המציע פעולה מכאנית פשוטה ואמינה.
  4. מנעול פין – אלו הם המנעולים הקלאסיים של חלונות הזזה.

כדאי להוזיל עלויות התקנת סגר לחלון הזזה?

בסופו של דבר, התקנת סגר לחלון הזזה משמע שיפור הבטיחות בבית, בחנות או במשרד. בתוך כך, המנעולים האלו מלכתחילה לא ממש יקרים, ככה שהוזלת המחירים תהיה פחות רלוונטית. אמה-מה, לעיתים התקנות עשויות להיות יקרות, במיוחד כאשר מתקינים סדרה גדולה מאוד של מנעולים. למשל, התקנת מנעולים בשטח משרדים גדול, במפעל או בבית גדול. 

במקרים אלו כשיש צורך בהוזלת מחירים, ההמלצה הנכונה היא לבצע מה שנקרא השוואת מחירים בין מתקינים. ההשוואה יכולה לחסוך כמה שקלים, אבל ההמלצה החשובה יותר היא – לוודא שהמחיר הזול לא בא על חשבון ההתקנה או סוג המנעול. 

לבסוף, קבלו סיוע בבחירת סגר לחלון הזזה

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת סגר לחלון הזזה, התקנתו או בחירת אביזרים אחרים לזכוכיות וחלונות, פנו לסיוע מקצועי כעת. ניתן לקבל את הסיוע ישירות מאנשי המקצוע, אפשרי לפנות לצוות עולם האלומיניום, לערוך מחקר שוק מקוון בעצמכם ועוד. 

כך או כך, חשוב לקבל לפחות 2-3 חוות דעת מאנשי מקצוע לפני נקיטה בצעדים כלשהם. לסיכום, בחירת מנעול היא דבר אחד, אבל בחירת מתקינים היא דבר נוסף. בסופו של יום, הכי זול להתקין לבד את המנעולים האלו. אם יש לכם את הידע, הכלים והניסיון, אפשר לשקול להתקין בשיטת DIY (עשה זאת בעצמך). 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!