מעצור לחלון הזזה

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ! במחירים הזולים בישראל !

תוכן עניינים

מעצור לחלון הזזהמעצור לחלון הזזה משמש עבור מטרות שונות, כאשר הסיבות העיקריות להתקנת המעצור הן טריקה שקטה יותר ובטוחה. רגע לפני בחירת מעצור לחלונות הזזה לבית או למשרד, יש לקחת בחשבון את המטרות שישמש ועוד כמה פקטורים נוספים. 

רגע לפני שמזמינים את אנשי המקצוע עבור התקנת מעצור לחלון הזזה, יש לזכור כי מעצורי חלונות הזזה משמשים לכמה תפקידים שונים. בעוד כי מעצורים אלו מאפשרים טריקה בטוחה יותר של החלון, הם למעשה מאפשרים שמירה יותר טובה של החלון והצירים שלו לאורך זמן. ככל שהטריקה עדינה יותר, כך החלון יישמר בטווח הרחוק. בתוך כך, בחירת מעצור לחלון הזזה תצריך לקיחה בחשבון של הפקטורים האלו:

  • משקל החלון – נובע ממשקל הזכוכית, אך יש לשקלל גם אלמנטים אחרים כמו צירים, מנעולים ועוד. 
  • סוג הזכוכית – האם זו זכוכית כפולה? טריפל? מחוסמת?  
  • סוג מנעול החלון – ישפיע על בחירת המעצור, שכן מעצורים מסוימים לא יתאימו למנעולים מסוימים אחרים. 
  • תנאי האקלים באזור – תנאי אקלים מסוימים יכולים לגרום לגומי להתבלות, לקורוזיה בחלקי מתכת ועוד. חלק מהמעצורים עשויים מגומי, כך שפרט זה חשוב. 

ממה מושפעת עוצמת סגירת חלון הזזה? 

מעצור חלון הזזה הוא מאפיין בטיחות חשוב, שבעצם נועד להגן על כל מי שמשתמשים בחלון, החל מילדים קטנים ועד אנשים מבוגרים. ישנם סוגים שונים של חלונות הזזה, כאשר כל אחד מהחלונות האלו נטרק ונסגר בצורה שונה. חלק מהחלונות נטרקים בעוצמה, בעוד שאחרים נסגרים יותר בעדינות. 

עוצמת הסגירה של החלון נובעת ומהווה נגזרת ישירה של משקל החלון, קרי משקל הזכוכית. באופן טבעי, ככל שהמשקל של החלון יהיה גבוה יותר, כך יהיה צורך במעצור יותר איכותי. כמו כן, חשוב לזכור כי חלונות שאין להם מעצור הם חלונות שמתקלקלים מהר יותר. זאת, עקב היכולת של המעצור לבלום זעזועי טריקה. ללא בולם זעזועים זה, החלון עם הזמן מקבל עוד ועוד חבטות בעת הסגירה, מה שעם הזמן הופך גם לנזקים ואף לשבירת החלון או היסדקותו. 

אז, למה צריך מעצור לחלון הזזה?

כאמור, מעצור לחלון הזזה מהווה אלמנט בטיחותי לכל דבר. אבל יחד עם זאת, מעצורים לחלונות הזזה מאפשרים תחזוקה טובה יותר של החלונות והמנגנונים שלהם. ללא מעצור חלון הזזה, החלקים השונים של החלון עשויים לספוג עוד ועוד זעזועים, מה שישליך על החלון בצורות הבאות:

  • התרופפות צירים וברגים
  • סדק פוטנציאלי של הזכוכית
  • שחיקת גומי האיטום של החלון
  • התרופפות מסגרת החלון 

מעבר לפקטורים שלעיל, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שילדים קטנים פותחים וסוגרים חלונות אלו במשך כל היום. אם אכן יש בבית ילדים קטנים, זה נעשה אפילו יותר חשוב להתקין מעצור. זאת, כדי למנוע חלילה מצבים בהם החלון נסגר על אצבעותיהם של הילדים. 

כיצד עובד מעצור לחלון הזזה?

מעצור לחלון הזזה עובד בצורה מאוד פשוטה, הכוללת בדרך כלל שימוש במפתח כדי לנעול את המעצור במקום שלו. באופן זה, יהיה ניתן לשחרר את המעצור רק לאחר סיבובו המלא של המפתח. כמו כן, חלק מהמעצורים מבוססים על פינים אשר מתקבעים בצורה מאובטחת במקום שלהם. 

המעצורים האלו נחשבים מאוד עמידים ואמינים. אם מקבעים אותם במקומם, דבר לא יוכל לפתוח או לסגור את חלון או דלת ההזזה. בעוד שחלק מהמעצורים עשויים מפלדה ומתכות מסגסוגת משתנה, אחרים עשויים מברזל, אלומיניום ועוד. כפועל יוצא מסוג החומר המשמש במעצור, כך יושפע המחיר שלו. 

כמה עולה מעצור חלונות הזזה?

המחיר של מעצור חלון זכוכית הזזה יכול לנוע בין כמה שקלים לבין כמה עשרות שקלים, תלוי במספר גורמים. הגודל, החומר והאיכות של המעצור יכולים כולם להשליך על העלות, כאשר מעצורים מסוימים עשויים לכלול תכונות מיוחדות למיניהן. למשל, חלק מהמעצורים כוללים סגירה אוטומטית או טריקה שקטה, מה שעשוי להיות אידיאלי עבור בית עם ילדים קטנים. 

באופן הזה, עם טריקה שקטה של חלון או דלת הזזה, הדלת או החלון לא נטרקים לעולם בחוזקה, הילדים יכולים להמשיך לישון וההורים יכולים להמשיך לצפות טלוויזיה. באופן כללי, מעצורים לחלונות הזזה יכולים לנוע בין כ-35 ₪ – 75 ₪ ומעלה למעצור. אם רוצים, אפשר לערוך השוואת מחירים כדי לנסות להוזיל עלויות. 

למה להשוות מחירים בין מעצורי חלונות הזזה?

בעוד כי רכישה של מעצור בודד לא אמורה לעלות יותר מדי בכיס ובד"כ תסתיים בכמה עשרות שקלים, בפעמים אחרות יש צורך לכסות שטחים שלמים כמו שטחי משרדים, מפעלים, רשתות של חנויות ועוד. בנקודה הזאת, השוואת מחירים הופכה יותר ויותר רלוונטית. 

השוואת המחירים מאפשרת לאתר את המנעולנים, הזגגים ואנשי המקצוע הכי אמינים ואטרקטיביים במחיריהם. זאת, תוך סינון של אנשי מקצוע לפי אזורי צריכת שירות ההתקנה. אם מעוניינים להתקין עצמאית, אפשר לערוך השוואת מחירים בין מעצורים לחלונות הזזה בלבד (ללא השוואה בין אנשי מקצוע בארץ). 

עולם האלומיניום

קודם כל כי המחירים שלנו הם הזולים בשוק.

אנו מאמינים בהליך הגון ושקוף מול הלקוחות שלנו , החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד ההתקנה.

בכל שלב תדעו מה המחיר שאתם הולכים לשלם , איך עובד כל התהליך וגם לאחר ההתקנה תקבלו אחריות מלאה על המוצר.

הצוות שלנו הוא מהטובים שיש היום בשוק וכל זה כדי שאתם תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר ! אנו מחזיקים את הדלתות והחלונות האיכותיים בשוק אך בנוסף לזה גם את אנשי המקצוע המובילים בתחום.

המטרה הסופית שלנו היא להפוך את כל עולם דלתות וחלונות אלומיניום לנגיש , זול ויעיל הרבה יותר.

אנחנו שמחים לשרת אותם כבר מעל 10+ שנים ומקווים להמשיך איתכם לעוד שנים רבות ואלפי התקנות נוספות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע , השאירו פרטים ומיד נציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

אהבתם? שתפו!
התקשרו עכשיו!